15 Aralık 2009

Sabır



















By
Madrup

18 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

# Sevgi

Hazreti Enes’in rivâyet ettiğine göre bir adam Rasûlullah’ın yanında oturuyordu.

Başka bir adam Peygamberimiz’in önünden geçerken yanındaki zât: “Yâ Rasûlallah! Ben bu adamı seviyorum” dedi.

Rasûlullah aleyhisselâtü vesselâm: “Bunu ona söyledin mi?” diye sordu. Adam “Hayır.” deyince Rasûlullah: “Git, söyle.” buyurdu.

Bunun üzerine adam gitti, ona yetişti ve “Seni Allah için seviyorum.” dedi. Karşısındaki de: “Beni sana zâtı için sevdiren Allah da seni sevsin” diye karşılık verdi.”

Bknz.

16 Aralık 2009 17:11  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sevgi merhamettir..!

Her kim, kimi seviyorsa, o kimseye merhamet etmiştir.

Allahu Teâla da kendisine merhamet buyursun.

Âmin...

16 Aralık 2009 17:13  
Anonymous Adsız dedi ki...

Allah beni seviyor...!

16 Aralık 2009 17:39  
Anonymous Adsız dedi ki...

yorumlar 4 idi. okumak için tam tıkladım 3düştü .okuyamadan gitti yorum
nereye gitti ya bu yorum? :(

16 Aralık 2009 23:36  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Beni de seviyormuş, Adsız. Buna emînim..!

16 Aralık 2009 23:39  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Elhamdülillah...

16 Aralık 2009 23:40  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Şöyle anlatayım :)

16 Aralık 2009 23:40  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Akşam 19:40 sularında ilk yorumuzu görüp, duygulanmıştım :)

Sonra, hemen cevap yazdım, demiştim ki: "Beni de seviyormuş, Adsız. Buna emînim..!"

İşte bu 4. Yorum idi :)

Sonra.. .

16 Aralık 2009 23:42  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sonra efendim, az önce, bir yorum daha yazmak geldi içimden :)

O sırada saatler 23:38'i gösteriyordu (:

Ne yazsam ne yazsam diye düşünüyorken, sadece "Elhamdülillah.." diyebildiğimi gördüm :)

Bu yorum da 5. yorumdu (:

Sonra ne mi oldu ?

16 Aralık 2009 23:44  
Anonymous Adsız dedi ki...

sorgu meleği gelip sorguya çekti mi diyeceksiniz şimdi ?

16 Aralık 2009 23:49  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sonra..

Hasbünallahü ve nig'mel vekil diyerek, iki yorumu da sildim :)

Neden böyle yaptım ben de anlamadım (:

Amacım, başka bir şeyyazmaktı sanırım :)

Sadece "Hû..." yazmaya niyetlenmişken, birden içimdeki ses, sildiklerini tekrar yaz dedi :)

Tam da sildiğim birinci yorumu tekrar yazıp göndermişken, sizin 4. yorumu arayan yorumuz ile karşılaştım :)

Bu sırada, 23:38 sularında yazıp sonradan sildiğim ikinci yorumu da yayınladım tabii (:

İşte böyle efendim :)

Biraz karışık oldu ama, inşâ Allah derdimi mecâlimi anlatabilmişimdir :)

Sonuç olarak, 4'üncü yorumu silinmiş olmasına rağmen, sonradaneklenerek okumuş bulunuyorsunuz :)

Şimdi yine ne diyeceğimi bilemiyorum.

Affettiniz mi beni (:

Sizi üzdüysem özür dilerim..!

16 Aralık 2009 23:50  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"sorgu meleği gelip sorguya çekti mi diyeceksiniz şimdi ?"

@

:)

16 Aralık 2009 23:51  
Anonymous Adsız dedi ki...

rabbim daima güldürsün; siz gibilerini?

16 Aralık 2009 23:54  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Çok ağladım güldür beni, tut elimden kaldır beni diyor ya Yûnus :)

İşte öyle bir şey Adsız (:

Sen de gülsene :)

Nasıl olur bilmiyorum ama, gül işte :)

Rabbim seni de sevindirsin, güldürsün..!

Lütfen, şeytâna ve nefsine kananlardan olma...

Sabır....! de,

17 Aralık 2009 00:19  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

İnnallâhe meas sâbirîn..! Allah, sabredenler ile birliktedir.. .

17 Aralık 2009 00:40  
Anonymous Adsız dedi ki...

sabır...! :) oldu mu?

17 Aralık 2009 00:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Olmadı işte :)

Bi tane sabırla olmaz ki (:

:)

Bir sürü sabır lâzım Adsız :D

Ama, sizin için bir ayrıcalık yapabiliriz (:

Kûn fe yekûn :)

Allah isterse, hepsi olur (:

O'na duâ ederim sizin için.. .

Yeter ki siz üzülmeyiniz..!

Sonra bir gün, hayatınıza: Fe inne maal usri yusra, inne maal usri yusrâ. tecelli eder inşâ Allah..

Şüphesiz zorlukla berâber bir kolaylık vardır, gerçekten zorlukla berâber bir kolaylık vardır.

Âmin, âmin, âmin..

Kapıları kapatan ve açan O'dur..!

Üzülmeyiniz vesselâm... .. .

Hz. İbrahim'in kıssası aklıma geliyor.

Hz. İbrahim'i ateşler içinde görünce, melekler yardıma yetişiyor.

İbrahim Rabbinden emîn, sadece O'na güveniyor.

Meleklere siz gidin diyor, ateşi yakan söndürür....!!!!!

Hasbünalllah.. .

Allah, bize yeter..!

17 Aralık 2009 03:11  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Ve, ilâ rabbike fergab?!.

17 Aralık 2009 03:15  

Yorum Gönder