30 Nisan 2009

Hadi Beni Güldür Biraz - Ogün Sanlısoy

Etiketler:

1 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Şarkıyı kaç kez dinlediğimi hatırlamıyorum, kaç kez, kaç kez ! Araya çerez olarak aldıklarımı saymıyorum, onların yeri de ayrıydı. Ama bu, harika.

Daha yolumuz var, Sonuna kadar dayan.

İşte bu, işte bu :)


Dipnot.

Bugün..

çarşıda bir inşaatta çalışan işşi, çalıştığı yüksek yerden düştüğü için hakkın rahmetine kavuşmuş.

Kalabalığı görmüştüm, ne olduğunu sonradan anladım.

O adamın hayâlleri vardı; sevdiği bir kız vardı belki; ya da yolunu bekleyen bir karısı, çocukları.

Evine ekmek getirecekti, çocuklarına oyuncaklar alacaktı; ya da sevdiği kızı arayacaktı telefonla akşam olunca; ya da, evlenecekti güze yakın.

O adam için öldü dediler.

Dün yaşıyordu.

Yüzü gülüyordu belki.

Arkadaşları ona şaka yapıyordu, yalnız kalınca ağlıyordu belki, yapılan şakaları hazmedemeyerek.

Benim burada ne işim var, dedi mi hiç acaba. Okumak istemişti de, okuyamamış mıydı.

O'nun için öldü dediler.

Dün vardı, bugün ise gayb oldu.

Hayâlleri vardı o adamın.

Çok üzüldüm.

...

30 Nisan 2009 02:10  

Yorum Gönder