24 Nisan 2009

Cemâl Aynası

Bugün çok sevdiğim, ama sevgimi belli etmediğim bir arkadaşımı gördüm dolmuşta.

Neredeyse iki sene olmuştu görmeyeli. Yüzü gülen bir arkadaşım o. Benim suratım hep asıktır ya, onu görünce, beni de alır bir tebessüm.

Temiz aynalara baktığımızda, kendimizi ap açık görürüz karşımızda. Ben de bu arkadaşımın cemâl aynasına baktığımda, onun temizliğinde, kendi sîneme açılan bir kapı görüyorum; yüzüm gülüyor.

Elhamdülillah diyorum.

Allah'ım.. etrafımdan böyle güzel insanları eksik etme, onlara baktıkça, kendi güzelliklerime şâhid olayım.

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Arkadaş erkek mi kız mı? ;)

27 Nisan 2009 03:29  
Anonymous Esmalâle dedi ki...

"Güzellik bakan gözde,
gözü baktıran kalpte,
kalbi veren Rabb'te..."

Subhanallah!

27 Nisan 2009 18:10  

Yorum Gönder