11 Aralık 2008

Bitiyorum

Ağlayışlarımdan kendinden.
Susturamıyorum, içimdeki isyanı.
Kimi zaman, haksızlığa uğradığımı düşünüyorum.
Hatta, çoğu zaman öyleyim ki.

Bir köşeye çekiliyorum.
Bakışlarım, donuklaşıyor.
Bırakıyorum kendimi.
Kapatıyorum gözlerimi.

Hayır, bu kadar da olmaz.

Artık, tutamıyorum göz yaşlarımı.
Hiç kimse umurumda değil.
Ağlamalıyım.
Ama, kimse görmesin.

Rabbime iltica ediyorum.
Şimdi, yalnız kalmaya ihtiyacım var.
Kimseler görmesin.
Kimseler bilmesin.

Ağlamalıyım.
Tutmayın beni.
Bu makus talihi, göz yaşım ile sulamalıyım.
Ellerden uzak.
Öylece, bitmeli bu hayat.

Hiç kimse bilmemeli, görmemeli.
Onların, merhamet dolu bakışlarına muhtaç değilim.

Hayır, Rabbim.. ne olur ?

Hiç kimse olmasın yanımda.
Bir tek, senden merhamet bekliyorum.
İnsanlardan değil.
Beni, bana düşman eden insanlardan değil.

Kapına geldim.. beni, yanına al.
Bırakma ellerimi, tut.

Bitiyorum.

M.K.M.

Şurada: www.esmalale.blogcu.com

6 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Hiç kimse bilmemeli, görmemeli.
Onların, merhamet dolu bakışlarına muhtaç değilim.

Hayır, Rabbim.. ne olur ?


belkide ağlamak bu yüzden bazılarına çok zor geliyor...
görülecek diye,
bilinecek diye,
acınacak duruma düşecekler diye...

Oysa kul, Rabbinden utanmıyor..
Ağlayacaksa bir o bilsin,
bir o görsün yeter...

12 Aralık 2008 21:11  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Kapına geldim.. beni, yanına al.
Bırakma ellerimi, tut.

Bitiyorum."


Ve sen yine denendiğinde

ve yine kalbin daraldığında

ve yine bütün kapılar yüzüne kapandığında

ve yine ne yapman gerektiğini bilemediğinde...

Uzun uzun düşün ve hatırla yaratanını!

Allah kuluna kâfi değil mi?

(Zümer/36)

12 Aralık 2008 21:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Oysa kul, Rabbinden utanmıyor..
Ağlayacaksa bir o bilsin,
bir o görsün yeter..."


@ EsMaLâle

Başka söze lüzum var mı ?

Bazen.. gözyaşlarımız, boğazımızdan içeri akar; yüreğimize doğru.

Bu duruma düşenler bilirler. Öyle ki.. nefsî dünya için ağlamaya, değmez ?

Yanaklardan süzülmeye, ne hâcet ! Nûr, ta kalbi bulmalı. Kalbe dokunmalıdır, şefkat.

Kâinatın efendisi de, bizi; orada beklemiyor mudur zâten ?

Hayatın başlayıp, bittiği yerde.

...

14 Aralık 2008 10:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"ve yine ne yapman gerektiğini bilemediğinde..."

@ EsMaLâLe

Saniyen.

Âyet meâli için de ayrıca teşekkür ederim. Yolumuza, ışık tutacaktır inşâ Allah.

* * *

"Allah kuluna kâfi değil mi?"

Diyoruz ki..

Hasbünallahü ve ni'mel vekîl, ni'mel mevlâ, ve ni'men nasîr. Gufrâneke Rabbenâ, ve ileykel masîr.

Allah bize yeter.. o ne güzel vekîldir, o ne güzel mevlâdır, o ne güzel yardımcıdır.

Rabbimiz! Senden affını dileriz. Zîrâ dönüş, ancak Sana'dır.

14 Aralık 2008 10:39  
Anonymous ilknur dedi ki...

Hiç kimse olmasın yanımda.
Bir tek, senden merhamet bekliyorum.
İnsanlardan değil.
Beni, bana düşman eden insanlardan değil.
*****

:( oysa onlarin umrunda bile degilken, medet bekledik.. niye böyledir? insan insanin imtihanimidir, yoksa insan insana aynamidir? hangisi dogru?

susmak erdemliktir derken, haksizlik karsisinda susmayiniz dediklerimi daha dogru?

geriya kalan sadece pismanlik..
elde kalan bir hic ..

30 Ekim 2010 11:09  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ İlknur

Derdimize merhem olan sözleriniz için çok teşekkür ederim, Allah râzı olsun.

Ne denebilir ki,

susmak büyüklük diyorum. Allah biliyor, gücümüz yetmiyor; biz de kalbimizle buğzediyoruz.

Günü gelince kim söyleyebilecek ki Hakk'ın da bir adaleti olmadığını.

Selâm ve sevgiyle.

30 Ekim 2010 12:40  

Yorum Gönder