11 Aralık 2008

Omuzumda Ağla - Nazan Öncel

Etiketler:

2 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

.: Omuzumda Ağla .:

Sen kimseye benzemezsin
kimse sen olamaz
başka birine söylesem
bunu anlayamaz

Derdin neyse her neyse
bilmiyorum
bilmemekle beraber
üzülüyorum

Başkalarına ağlama
gel benim omzumda ağla
bu ev sensiz yaşanmıyor
odalarına girilmiyor
şunu bilesin ki olmuyor
uyunmuyor gülünmüyor
bir şey ifade etmiyor ahh

Bugüne kadarmış
buraya kadarmış
deyip de gitme
lütfen gitme
ikimiz için gel
hatırım için kal

Bi(r) daha gitme

Düşünmeyebilirsin
üzülmeye de bilirsin
olmayacak şey midir
olmuyor mu olabilir

Derdin neyse her neyse
bilmiyorum
bilmemekle beraber
üzülüyorum.

Nazan Öncel

11 Aralık 2008 10:57  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

# Video Bağlantı Adresi

[ Klik ]

11 Aralık 2008 11:30  

Yorum Gönder