13 Ağustos 2008

Karla Bonoff - All My Life

Etiketler:

14 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

All My Life

Am I really here,
in your arms ?

This is just like;
I dreamed, it would be!

I feel like;
we’re frozen, in time.

And you’re
the only one, I can see!

And, hey..
I've looked,
all my life, for you!

And, now..
you're here!

And, hey..
I'll spend,
all my life, with you!

All my life.. .

And, I never really knew;
how to love.

I just hoped,
somehow I'd see..

Oh, I asked for;
a little help, from above.

Send, an angel down..
to me!

And, hey..
I've looked,
all my life, for you!

And, now..
you're here!

And, hey..
I'll spend,
all my life, with you!

All my life.. .

I never thought,
I could feel;
a love so tender.

I never thought,
I could let;
those feelings show.

But, now..
my heart is, on my sleeve.

And, this love..
will never leave.

I know, I know.

And, hey..
I've looked;
all my life, for you!

And, now..
you're here!

And, hey..
I'll spend;
all my life, with you!

All my life.. .

Karla Bonoff

13 Ağustos 2008 18:24  
Blogger aeae dedi ki...

Merhaba, mükemmeliyetci dayatmalariniz devam etmekte..:)
ya olsun ya ölsün hesabi.
yorum yazmaya korkar olacagiz sanirim.

su dikkatimi cekti;(yorum yaziyorken ifadesi kulagima bi acayip geldi, (yorum yazarken)
daha iyi sanki dogrusu sizin yazdiginiz mi bilinmez..sizin gibi arastirmayacagimda simdi bunu...:)
...
uzun zaman oldu, tatil vs. girdi...üstelik benim blogspot adresi biseyler oldu..sabotaj yapildi sanki,sizden süpheleniyorum...:) bu blogtan hayir yok düsüncesiyle...
(elestiri,öneri ve tavsiyelerinizle düsüncelerinizi merak ediyorum nokta)
selam ve muhabbetle
gülruh
...

Not: http://sonsuzruh.blogcu.com/
bu adreste devaliligim!...

14 Ağustos 2008 15:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

Cehenneme Götüren Ameller DVD VCD WNW FORMATLARINDA İSTEDİĞİNZLE İNDİRİN.(ÜCRETSİZ)

AŞAĞIDAKİ Linki Tarayıcınıza Kopyalayın;

http://omer108.blogcu.com/cehenneme-goturen-ameller-ucretsiz-video-kacirmayin_21715891.html

15 Ağustos 2008 18:24  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...

16 Ağustos 2008 11:31  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gül Ruh

Katkın için teşekkür ederim Gül Ruh. Latife dolu cümlelerine mukabelede bulunamayacağım. Çünkü, şu günlerde çok hassas ve kırılgan bir ruh halim var. Ve, gülmek; hiç içimden gelmiyor.

Bloğuna ne olduğunu ben de çok zaman merak etmiştim, ama; sonraları ümidimi kestim; senden. Seni burada uzun bir süre sonra görmüş olmam, sürpriz oldu benim için.

Hoş geldin.

* * *
Yazına tam olarak odaklanamadığımdan olsa gerek, cevap yazmam da güç oluyor. Daha yazamayacağım.. .

* * *

"mükemmeliyetci dayatmalariniz devam etmekte..:)
ya olsun ya ölsün hesabi.
yorum yazmaya korkar olacagiz sanirim."


@

Sizler! Karanlık bir dünyada yaşamaya o kadar alıştırılmışsınız ki; birileri size, sönük bir mum ışığı getirdiğinde bile.. gözleriniz, bu cılız aydınlığa; neredeyse bir düşman nazarı ile bakabiliyor.

Artı Bir
Mızrak

18 Ağustos 2008 18:38  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba, bu ruh halinizin tez zamanda gecmesi dilegimle,susmamaniz temennimdir..

benim de söyliyeceklerim vardi yorumun devamina dair.. ama susmayi yegliyorum

...

selametle insaallah

Gülruh*

19 Ağustos 2008 11:19  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"dayatmalariniz devam etmekte"

@ Gül Ruh

Sizler! Karanlık bir dünyada yaşamaya, o kadar alıştırılmışsınız ki: Birileri size, sönük bir mum ışığı getirdiğinde bile; gözleriniz, bu cılız aydınlığa.. neredeyse bir düşman nazarı ile, bakabiliyor. Kâzım Mızrak

22 Ağustos 2008 18:26  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"dayatmalariniz"

@ Gül Ruh

!
.
.
.

23 Ağustos 2008 18:20  
Anonymous Adsız dedi ki...

öylesine idi....

ruh halinizden ötürü alingan olabilir misiniz acaba..?

gülru

24 Ağustos 2008 13:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"öylesine idi...."

@ Gül Ruh

Dayatmak kelimesini gaflete dalıp da kullanmış olabilirsiniz, fakat; burada kullanmanız gereken doğru kelime teşvik olmalıydı.

İyiliğe, güzelliğe teşvik ediyorsam sizi, buna dayatma demekle nankörlük etmiş olursunuz.

Hatanızı kabul edeceğinizi tahmin ediyorum, hem demişsiniz ki "öylesine" ! Demek ki, siz de; kullandığınız bu kelimede bir gariplik olduğunu sezinlediniz artık.

Bu konuları önemsediğimi takdir edersiniz siz de. Başkaları önemsemiyor mu; o halde, bana ne onlardan.. ben, başkası değilim ki!

Önümüze bakalım, derim.

Sizi anlayışla karşılıyorum: Zannımca.. uzun süreden sonra, ilk yorumunuz olduğu münasebeti ile; siteye bodoslama dalmışsınız. Çok şükür ki, ölü ya da yaralı zayîâtımız bulunmuyor.

Şimdilik,

24 Ağustos 2008 13:54  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gül Ruh

?

26 Ağustos 2008 18:35  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Gül Ruh

?

27 Ağustos 2008 18:31  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ben den özür mü bekliyorsunuz hala bu konuyu uzatmaktasiniz...!

her cümlenin sonu tebessümlerle dolu ve size verilen dgerden dolayi

onca zaman sonra iyi niyetle yazilmis bir yorum...!!!!

ben bodosloma geldiysem siz de adeta yaylim atesine tuttunuz beni...

size daha kültürlü (kelimelerini daha iyi secebilen)
daha istikrarali(sitesini yapboz tahtasi yapmayan) kisilerle paylasimlarda bilgi alisverisinde bulunmanizi temenni ediyorum...

Lütfen sizden bu konuda ve hicbir konuda yorum yazmanizi rica ediyorum .......

Size hicbir sekilde yorum yazacagimi sanmiyorum cevap beklemeyin...size kelimelerim tükendi...!


Gülruh !!!

27 Ağustos 2008 20:52  
Anonymous Adsız dedi ki...

düzeltme :Lütfen sizden bu konuda ve hicbir konuda yorum yazmanizi rica ediyorum .......

***
yazmamanizi olacakti....

ve arkadas listenizden beni kaldirin.
...!

27 Ağustos 2008 21:04  

Yorum Gönder