10 Ağustos 2008

Tevâfuk

Bir şey arıyordum gecenin bu vakti, ama ne aradığımı bilmiyordum.

Bir şey arıyordum, ruhum sıkılıyordu: Ne işim var benim bu dünyada diye isyan ediyordum.

Canım bezgindi, bunalmıştım.. kendimi iyi hissetmiyordum. Google 'a düştü yolum: beni, buraya getirdi.

Yazıyı okumakla beraber, kendime biraz daha sabır telkin ettim.

Varlığının sebebini henüz anlayamadığım her bir nefesim, ben niye olduğunu anlamıyorum diye; yok olmamalıdır.

Gün gelir..sorularım tek tek cevap, ve mânâ bulur inşâ Allah.

Ben de; o günün ümidi ile yaşamıyor muyum zaten, can hıraç bir tevekkül ile.. .


.:.: Dipnot :.:.

Buraya alıntılanmış olan yazı 'mın;

uzun bir zaman sonra, böyle bir günde karşıma çıkması.. hoş bir tevâfuk oldu kanımca.

Bu hissiyatımı sizlerle paylaşmak istedim. Emeği geçenlere selâm eder, teşekkürlerimi sunarım.

Sağolsunlar..

[ Bknz: www.kainatamektup.blogspot.com ]

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

# Uyarı

- Burada, bir savaşsının cengi betimleniyorken.
- Burada, bir zaferin hikayesi; nakşediliyorken.
- Birileri kalkıp, savaşcıya acımaklı gözler ile bakmasın !
- Bu, ne büyük bir hakaret olur; siz düşünün, artık.

10 Ağustos 2008 23:52  
Anonymous Adsız dedi ki...

GERÇEK !!!



Aladanma dünyanın velvelesine,
Hepsi boş heves birgün öğrenirsin,
Kimi hakka koşar kimi tersine,
Her nefesin hesabı var görürsün.

Rabbin sana herşeyden daha yakın,
Seni koruyupta gözetir elbet,
Varlığını his et günahtan sakın,
verdiğin O söze etme ihanet.

Rüya gibi hayat birgün bitecek,
Bitmeyecek gibi dalıpta batma,
Mahşer günü nefsin hesap verecek,
Yarın terazide azıksız , hazırlıksız kalma...!!

11 Ağustos 2008 20:43  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Hilâl

- Güzel, ve düşündürücü bir manzume: Fikirlerimle paralel.

- Aslına bakarsan, birilerinden böyle şeyler dinlemeye ihtiyacım vardı sanırım.

- İyi geldi.

- Doğrudan doğruya, acımak yerine; reçete yazıp, masanın üzerine bırakmak daha vicdanlıca.

- Paylaşımın için teşekkür ederim.

- Peki; eser kime ait, merak ettim ?

11 Ağustos 2008 23:39  

Yorum Gönder