18 Ağustos 2007

Word Press'e Türkiye'den Sansür !!!

23:58 17.08.2007

Word Press altyapısını kullanan web sitelerine Türkiye'den erişim sağlanamıyor.

Şu siteyi tıklayın..

http://anonymouse.org/anonwww.html

Açılan sayfada URL adresi yazabileceğiniz bir boşluk göreceksiniz. Oraya "http://xxxxxx.wordpress.com/" şeklinde başlayarak ulaşmak istediğiniz web sayfasının adresini girin..

..sonra "Surf Anonymously" butonuna tıklayın.

İşte bu kadar, sayfa karşınızda.

* * *

İyi kötü demeden bütün Word Press bloglarını hedef alan bu sansürlemeyi kınıyorum; afallamış vaziyette, âdeta diyecek bir söz bulamıyorum.

Ümit ederim ki yakın zamanda, mağra çağından kalma failleri bir an evvel bulunur.. ve biz de dünya'ya rezil rüsva olmaktan kurtuluruz.

Kâzım Mızrak

* * *

ya da,

Ağ bağlantıları'ndan İntenet'e bağlandığınızın Ağ bağlantısını sağ tıklayıp özellikler ardından Genel Sekmesinde Internet erişim kuralları (TCP/IP) Özellikler Son olarak "Aşağıdaki DNS sunucu adreslerini kullan" tıklayıp verdiğimiz numaraları girin Bağlantınızı yenileyin (Yerel Ağ Bağlantısı ikonuna sağ tıklayıp, "Onar" derseniz de olur.)

208.67.222.222
208.67.220.220 (Bkz.)

Kaynak: http://milligorus.wordpress.com/

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu posta,

Konu ile ilgili problem ve şikayetlerin, öneri ve tavsiyelerin muhatap alınabilmesi adına hazırlanmıştır.

İleri bir tarihte, web üzerinden kaldırılıp bloğ arşivi içeriğinde yedeğe alınabilir.

bilginize.

18 Ağustos 2007 01:55  
Anonymous Adsız dedi ki...

dediğiniz şekilde yapmaya çalıştım fakat başarılı olmadım sayfayı görüntüleyemedim:(

19 Ağustos 2007 22:27  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"dediğiniz şekilde yapmaya çalıştım fakat başarılı olmadım sayfayı görüntüleyemedim"

@ İsimsiz

Ne şekilde yaptınız yâni (?)

Muhtemelen, bir basamakta yanlışlık yapmış olmalısınız..

Lütfen, nasıl bir yol izlediğinizi buraya yazın.

Kontrol edelim.. .

19 Ağustos 2007 22:47  

Yorum Gönder