22 Ocak 2007

Deklârasyon: Kale, içerden yıkılır...

Arkadaşlar,

Son günlerde www.ataturkcudusunce.wordpress.com
sitesinde kendilerini Atatürkçü Düşünür olarak tanıtan birileri,
dine ve başörtüsüne karşı çirkince sözlü sataşma
ve saldırılarda bulunuyorlar.

www.kemalist.org sitesi bu arkadaşları dinci olmakla
ve provakasyon yapmala itham etti. Açılan forumu kitlediler.

www.kemalistler.net forum sitesi de aynı şekilde,
açılan forumu kilitleyerek, bir anlamda ilgili kişilere
yol gösterdiler.

Anlaşılacağı üzere Kemalist zihniyetin savunucuları,
bu blog yazarlarını sahiplenmiyorlar. Bizim de dini inançlarımıza
saldırıyorlar.. Kimin şahsında peki? Atatürkçü Düşünce
şahsında..

Muhafazakar kesim, Atatürkçü Düşünceye ve Sol
görüşe karşı nefretle düşman edilmek isteniyor olabilir.

Aynı şekilde, Sol kesim de, bu blog yazarlarının
haddini aşmış gaye ve emellerine alet ediliyor ve
bizlere karşı kışkırtılıyorlar.

Ülkemiz üzerinde kirli oyunlar düzenleyen, hesap
sahiplerine fırsat vermeyelim.. ve dahi, güya kendisini
akıl sahibi sanan kara cahillere...

Kemalist olabilir insan, veya bir Sol görüşü savunuyor
olabilir; ama bu insan aynı zamanda bir Müslüman da
olabilir pekâlâ. Kavramları karıştırmayalımm.. Yurt içinde
birlik ve beraberliğimi sağlamak zorundayız..

Kale, içerden yıkılır kardeşlerim.. Uyanık olalım...

Kâzım Mızrak

22.01.07 10:13

Konu hakkında, ismimle yazıyorum. Bloğumun adresi,
http://mizrak.web.tr/2007/01/deklrasyon-kale-ierden-yklr.html
Bu münasebetle, sizlere yukarıdaki deklârasyonun
sorumluluğunu aldığımı beyan ediyorum..

Konu hakkındaki düşüncelerimi bloğumda yazdım, aşağıdaki
bağlantıyı takip edebilirsiniz.

http://mizrak.web.tr/2007/01/atatrk-dnce-madurluu.html

9 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaab Kazım Bey;

Eğer bahsi geçen blog hakkında organize bi,rşeyler yapmak isterseniz benim aklımda birkaç şey var. Aslında blogdaki tüm yazıların eleştirileri yapılarak wordpress de yeni bir blogda bunlar yayınlanır. yaklaşık 60 yazı var ve hepsinin eleştirisi çok rahat bir şekilde yapılır.7-8 kişi bir haftada bitiri olayı. Tabiki bu işten amaç arama motorunda aynı anahtar keklimlerde çıkmak adı geçen blogla.

İyi günler...

22 Ocak 2007 11:16  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Doğu

Kardeş, şuan sessiz kalmayı düşünüyorum :)

Ad.WordPress.Com yazarları bir insanlık suçu işlemek adına hem Sol görüşü, hem de Muhafazakarları kışkırtmışlardır..

Terbiyesizce, düşüncesizce, umursamazca insanların inanç özgürlüğüne hakaretlerde bulunmuşlardır.

Bunu yaparken Atatürkçü Düşünce'yi emellerine alet etmişler, ve üstüne üstlük Muhafazakar kesimi Kemalist anlayışa karşı Zan altında bırakmışlardır.

Zatı muhterem Kubilay bey, yurt dışından yazıyor... Ben böyle vatanseverlik görmedimm. Gelsin de Taksim'de sevsin bakalım vatanını.

Onu bacımın anamın örtüsüne el uzatırken göreyim de, doğduğuna doğacağına pişman edeyim.. Yaşamak haramdır bana o saatten sonra.

Bunun adı da din olmaz, namus olur. Anlaşılan kendisi pek habersizdir böyle edebten adabtan..

Amaçları ne başörtüsü, ne Atatürk'çülük! Zaten Kemalist forum edidörleri açılan forumları kilitlemişlerdir. Sahip çıkmamışlardır AD.WordPress.Com yazarlarına..

Muhafazakar tebâya da sataşıyorlar, saldırıyorlar. O halde.. Kimin menfaati için yazıyor bunlar. Kardeşleri birbirine düşman etmekten başka ne işe yarıyorlarmış...

Saygılarımla,

22 Ocak 2007 12:03  
Blogger herackles dedi ki...

Efendim,
Bu konuda bir açıklama yaptım sayfamda da.Yalnız ciddiye almayınız
lütfen.Orda ne yaparlarsa yapsınlar.

Bir blog nasıl tanınır?
Başkalarına yorum yapar ve onlar da gidip bakıp kızar ve kendi sayfalarına taşırlar.Bu şekilde tanınırlar, insanlar okumaya başlar.

Bakın, kendilerine yorum bıraktığım halde bir kez sayfama alıp da olumlu/olumsuz yazı yazmadım haklarında.Ama hiç beklemediğim (ekonomiturk.blogspot, izlenimler.net) sayfalar kalkıp ciddiye aldılar, onlar hakkında yazı yazıp meşhur ettiler.

Ne gerek var efendim.Üç, beş çocuğun ciddiyetsiz saçmaları olduğu belli değil mi?

Bir de, Kemalist düşünceyi zan altında bırakmış falan değiller Kazım Bey.Onlar kim Kemalist düşüce kim.Hem zaten Kemalizm nedir?
Sizler, bizler okumaya gayret gösteren insanlarız.Atatürk'ün de din hakkındaki görüşlerini biliyoruz.Türban o yılların bir sorunu muydu? RP bunu alıp da sorun yapmadı mı? ANAP 1'e 5 zihniyetiyle imam hatipli arkadaşları kullanmadı mı? vb.
Türkiye siyasetinin de ahlaksızlığı ortada.
Bizim insanımız kinci, kavgacı değildir.Lakin cehaletle kandırılır, sürüklenir biraz da Arap bedevisi haline getirilirse başımıza bunlar gelir.

Bırakın ne yaparlarsa yapsınlar.Hem ağzımızın tadını kaçırmaya, hem de muhabbetimizin yönünü değiştirip zamanımızı israf etmeye değer mi?
Türkiye'de neler oluyor, ne önemli meseleler var!

Bir de not;
Babaannemin, halamın yaşmağına dokunacak el ile, kadın-erkek eşitliğine dokunacak yani "özgürlüğe/demokrasiye" dokunacak el aynı ayıbı işler ve karşısında da ikimizi yani hepimizi görmesi gerekir.
Ben bu uğurda savaşıyorum.İnanıyorum siz de.

22 Ocak 2007 14:19  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Herackles

Birbirimizden öğreneceklemiz var kardeş.. Ben de ! inanıyorum, buna :) Teselliye ihtiyacım vardı bir nebze... Doğu beyin konuya yaklaşımıyla, ve sizinle beraber teskin oldum diyebilirim.. Yorumunuzun ön planda kalabilmesi hasebiyle kısa tutuyorum yazımı efendim.

Saygılarımla,

22 Ocak 2007 14:37  
Blogger suveyda dedi ki...

yuh diyorum ya, yuh.
millet çıldırmış.
ne derseniz deyin, durum bu.

bence asıl yaşanan kaos nedir biliyor musunuz?Bunları yazanlar, internetin rahatlığını kullanıyorlar, başka hiçbirşey değil bu.zaten gören yok, bilen yok, yaz babam yaz.yazmanın dayanılmaz hafifliği bu olsa gerek ve yazmak hiç bu kadar çirkin emellere alet edilmemişti.

belkide bu insanlar gerçekte birine laf bile söyleyemeyen, kendi halinde, kendi zavallı hücresinde yaşayan insanlardır ama gel gör ki eller klavyeye uzanınca her ne hikmetse bir kurt doğuyor ve herkesi yemeye çalışıyor kendince.Bunun bir masal olduğunun farkında bile değiller.

bende az baktım inceledim verdiğiniz linkleri Kazım bey, inanın gülermisin, ağlarmısın durumu oluştu bende.
hele şu herkesin başını açtırma meselesi yok mu, komik ötesi.Yok efendim anneniz, babaanniz kapalıysa şayet onlara özel bir uygulama yapılırmış, yok güzellikle anlatılırmış.Bunu yazarken bile gülüyorum.
Düşünüyorum, düşünüyorum gene düşünüyorum gene bir çıkış bulamıyorum.Bir insan bu kadar mı aklını kiraya verir.

Zaten kendileri de ifade etmişler bunun bir SANAL SAVAŞ olduğunu.En doğru isimlendirme bu olabilirdi ancak, sanal: gerçek olmayan.

Onlar odalarına çekilmiş bütün enerjileriyle ve o kıt akıllarıyla bunları sanal sayfalara dökerken içerdeki odada anneleri, babaanneleri kıble karşısında "Allah'ım oğlumu, kızımı ıslah et, doğru yoldan ayırma" diye dua ediyorlardır.

diyecek çok söz varda, boşuna zaman harcadığım hissine kapılıyorum yazdıkça.

sırtında onca tonluk mermi taşıyan nene hatunlar, bu torunlarını görmüş olsaydı kahırlarından ölürlerdi.yazık bu gençliğe yazık.ben bu kadar başörtüsü olayı gördüm, içinde oldum, dışında oldum, yaşadım, yaşayanı gördüm bu kadar ucuzunu görmedim.

Rabbim sen akıl fikir ver herkese, bizi doğru yoldan ayırma.

22 Ocak 2007 14:51  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Süveydâ

Sorun bende mi diye düşünüyordum iki gündür. Üzülüyordum, inançlarına hakaret edilen kardeşlerime...

A.D. 'nin derdi laf anlatmak olamaz; bizleri birbirimize düşürmek, dostu düşman etmek peşindeler.. Dürüstlük yok, çamur atmak dersen kepçeyle!

Bu işten Kemalist görüş de yara aldı, Muhafazakar kesim de. Peki kim kazanıyor dersiniz, Hrant Dink'e tetiği çekenler..

22 Ocak 2007 15:18  
Blogger suveyda dedi ki...

çekenler de değil, çektirenler kazanıyor.

onlarda geçici bir süreliğine.

22 Ocak 2007 15:20  
Anonymous Adsız dedi ki...

Tabiki birçok olaylarda provakasyon var
Şöyle veya böyle bazı şeyleri bazı şeyler adına kullanarak milleti tahrik ve galeyana getirmek isteyenler hep oldu ve olacakta...
Ancak şunuda untmayalım başörtü zülmü halen devam ediyor
Bazılarının ellerine fırsat geçse bu söylenenleri de belki daha fazlasını da yaparlar
Fırsat bulsalar yatak odalarını bile kamusal alan ilan ederlerse şaşırmayın
Ama herşeye rağmen tahrike kapılmayalım müsbet hareket edelim
Yasal ve meşru zeminde haklarımızı arayalım
Korkmayalım ürkmeyelim
Hele hele örtümüzden dolayı hiç utanmayalım ve örtümüzle ve inancımızla iftihar edelim
İslah olabilecekler için islah olmaları adına dua edelim
İslah olmayacak olanları da Allaha havale edelim
Rabbim herşeye kadir ve hakimdir
Cennet insan istediği gibi cehenneminde insan isteyeceğini unutmayalım
Cennet ucuz değil cehennem dahi lüzümsuz değil bilelim
Allah bizlere sabır zalimlere de merhamet versin

24 Ocak 2007 15:34  
Anonymous Adsız dedi ki...

Kazım Bey'in bir cümlesi çok güzel ve dikkate değer. "Peki kim kazanıyor dersiniz, Hrant Dink'e tetiği çekenler.."Buna bir ekleme yapma gereği duyuyorum;hem bunlar kazanıyor hemde ortamı gererek bu karışık ortamda malı götürme amacında olanlar.

10 Şubat 2007 22:24  

Yorum Gönder