30 Kasım 2006

Domates Suyundan, Elma Hoşafı Olur mu?

Anlaşılamamış olmanın da bir güzel yanı vardır mutlaka. Ya da biz şuna anlaşılamamış olmak demeyelim, işimize gelmeyeni kabul etmek istemiyoruz diyelim. Anlaşılamamış olmanın güzel yanı da nedir derseniz, hakîkat derim ben de size! Yâni, gerçek ile fiilen yüzleşmektir. Hani çok meşhur bir söz de vardır, gerçekler acıtır gibi. Tarihe not düşeyim de, tarafımca unutulmasın bu mevzû.

Demek ki neymiş; beşiktaşım benim, biricik sevgilim, söyle senden başka kimim var benim..

Kâzım Mızrak

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

şey pardon ben bişi soracaktım müsadenizle :)

beni Ladybird gönderdi siz daha iyi bilirmişsiniz filelodge.com dan başka bildiğiniz upload sitesi varmı

şimdiden teş.ederim

selametle

30 Kasım 2006 20:35  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Kaf Nun

Şu siteyi daha önce
denediniz mi?

[ www.fileden.com ]

Az önce kayıt oldum, ve bir dosya yükledim, test ettim.. Fileloge gibi çalışıyor, fakat Filelodge'den daha iyi diyebilirim, yükleme sonrası verdiği dosya kodları ile size her imkanı sağlıyor gibi.

Can sıkıcı yanı, sayfalarında bir sürü reklamın olması. Fakat bizim için reklam önemli değil zaten, dosyamızı yüklediğimiz URL adresi önemli.

Şuan başka bir tavsiye alternatifim yok, ben bu siteyi tavsiye eder ve kullanırım. Siz başka bir alternatif bulursanız, lütfen bizi de haberdar ediniz.

Ziyaretiniz ve tevazunuz için ben de size teşekkür ediyorum sayın Kaf Nun..

Hayırlı sabahlar,

1 Aralık 2006 03:57  
Blogger ladybird dedi ki...

Limon, tuz. buz ve karabiber ile karistirilan domates suyunu ilk kez ucakta ictim bu sene. Leziz bir icecek.

Ayva suyu da cok guzel oluyor. tavsiye ederim.

Hayirli cumalar.

1 Aralık 2006 12:15  
Anonymous Adsız dedi ki...

teş.ederim kazım bende denedim çalışıyor

Allah razı olsun...

Ladybird sanada çoook teş. ederim

1 Aralık 2006 15:22  

Yorum Gönder