8 Mayıs 2006

Mutlu İnsan Rolünü Oynamalı mıyım?

Bloğumda kendime dair acılarımı paylaşıyorum, sonra birileri üzülebilir düşüncesiyle pişman oluyorum. Buyum ben oysa, kendimi ifade etmekteyim. Kabahat mı bu?! Birileri üzülecekse gelmesinler ki buraya, onları zorla buraya çağıran ben miyim; onları burada zorla tutan ben miyim?! Hayır, herkes kendi akıl ve iradesini kullansın; burada olmamayı dileyenler gelmesinler; böylelikle hiç kimseler de üzülmemiş olur.

Esas öfkelendiğim nokta, çevremedeki insanlar üzülecek diye benim mutlu insan rolünü zorla oynamak durumunda bırakılmam...

İnsan kendi olunca huzur duyar, birileri onu anlar ve tembellikle suçlar, oysa o dahi kendisini anlayamaz ve salak salak gülümser çevresine :(

1 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sen gece ol, ben gündüz olayım;
sen düşman ol, ben dost olayım;
sen acı ol, ben tatlı olayım;
sen ateş ol, ben su olayım;
sen çiçek ol, ben toprak olayım;
sen kayıp ol, ben umut olayım;
sen sevgi ol, ben özlem olayım...

İçsel Kavgam,
Kâzım Mızrak

8 Mayıs 2006 21:28  

Yorum Gönder