28 Mayıs 2006

Blog Hakkında Hususî Bir Açıklamadır.

Son zamanlarda bloğu kapatmayı düşünüyordum, diliyordum, istiyordum!

Lâkin akla mantığa sığdırabileceğim bir gerekçe bulamadım. Misyonum benden sonra gelecek olanlara bir miras bırakabilmekti ve bu vesile ile kendimi tanıma anlama konusunda bir mücadele vermekti.

Şimdi çekip gitmek niye olsun?!

Düşün sorgulamalarıma karşı aldığım cevap beni tatmin etmedi, kafamı sağa sola salladım; olmaz dedim, okulu bitiremeyecek olsam dahi burayı ayakta tutabilmek için çaba harcamalıydım...

Kâzım Mızrak

4 Yorum:

Blogger cenkunal dedi ki...

Kazım kardeşim.
Bence kapatma blogunu.Uzunca zaman yazamasan da,açık tut ki,yine yazabilesin.
Neticede her insan ayrı bir alem ve senin zengin aleminden de mutlaka istifade ettiklerimiz var ve oluyor.
Selamlar...

28 Mayıs 2006 01:11  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Cenk Ünal

...abi, Hasan Ali'nin bloğunda dönen muhabbetin burada yapılmasına izin vermem...

Lütfen!

Sevginizi ifade ediş tarzınıza saygı duyarım, lâkin burada ne şekilde davranılacağına ben karar veririm, dolayısıyla da hoş görmediğim yaklaşımlara duruma göre müsâade edip etmeyecek kişi de benimdir.

Hasan Ali de bir ara bloğunu kapatmaktan söz etti, orada dönen muhabbet hiç ama hiç hoşuma gitmemişti o zamanlar.

O arkadaşın da ismini burada zikrediyoruz, mânâ anlaşılsın diyedir; yoksa kendisiyle bir alıp veremediğimiz de yoktur. Daha bir merhabamız bile olmadı o muhteremle.

Kendisi de zaten oraya bırakılan yorumlara muhatap olmamıştı hatırladığım kadarıyla...

Birisi ben bloğumu kapatacam diyorsa bırakalım kapatsın, onun için yapılması gereken odur zaten.

Hiç kimse huzur bulmadığı bir yerde yaşamak istemez, muhtemelen huzuru başka bir yerde bulmuştur veya aramak istemiştir; kim tutabilir ki bu insanı :-/

Sizlerden avuntu beklentisi içersinde değilim bu konu üzerinde...

Evet hayatımda bir takım sorunlar yaşıyor olabilirim, lâkin yaşamak ve de acı tatlı varolmak adına mücadelemi veriyorum ben; sizleri de derdim ile dertlendirmek niyetinde değilim, âcizane yazıp içimi döküyor kendime geliyorum :(

Şimdi aman da gitme, aman da kapatma muhabbeti bize gelmez abi!

Nezaket edip, sizlere vaziyetimizin perişanlığından haber veriyoruz; kendimizi acındırmak gaye değildir, bu husus iyi anlaşılmalı.

Zirâ birileri bizi sevgi ve ilgi görmek adına kendisini acındıran olmakla suçlamakta dolaylı olarak, böyle bir ithâm ile değerlendirilmeye mâhal verilemez!

İyi niyetiniz için teşekkür ederim; gelip bizi düşünüp bir temennide bulunmuşsunuz, farkındayım.

Yanıtımızın sertliğini siz de mâzur görünüz, kızım sana söylüyorum gelinim sen dinle hesabı birileri de buradan kendi payına düşeni alır diye ümit ederim!

Ne söylediğimin bilincindeyim, siz de üzerinize düştüğü kadar sözümüzden kendi payınıza düşeni alnız...

Umarım bu yorum yeterli olur anlaşılmamamıza.

Kâzım Mızrak doğru bildiğini yapar, ama ille de yapar. Doğru sözümüzü, yanlış bilinecek diye de esirgemeyiz; beğenmeyen buraya bir daha gelmez, beğenen de uslubuna dikkat eder :-/

Bu saatten sonra yazıp yazmama; hiç yazma veya çok yazma; öyle veya böyle yazma; gidip gelmeme; gelip gitmeme; bir gelip iki gitme; bloğu kapatma ya da kapatıp açma hususlarındaki her hakkı kendimde saklı tutuyorum.

Anlayana Saz,
Kâzım Mızrak

28 Mayıs 2006 02:43  
Blogger cenkunal dedi ki...

İlk yorumda yazdıklarımı geri alıyorum Kazım kardeş.
Silmeyi düşündüm,bu sefer de sizin yorumu okuyanların kafasında istifham oluşacağı aklıma takıldı.
Kalsın öyle.
Ama burayı her okuyan bilsin ki...
Ben birinci yorumu yazmadım sayınız.

28 Mayıs 2006 15:49  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"İlk yorumda yazdıklarımı geri alıyorum Kazım kardeş."

@ Cenk Ünal

Yorum yok, râzı kalış var...

Ölüm de Gelir,
Kâzım Mızrak

28 Mayıs 2006 20:46  

Yorum Gönder