1 Nisan 2006

Öyle Bir İnsanı Arıyorum ki; Sevmediğini Söylesin, Ama Sevdiğini Söylemesin :-/

10 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Eğer,
Vezir Piyon'u korumuyor ise;
düşer..."


Akıl Oyunları
Kâzım Mızrak

1 Nisan 2006 01:26  
Blogger ladybird dedi ki...

Rabbim
Bir insan koy kalbime
Ama o insan senin de
sevdigin olsun

Ve bana öyle bir insan sevdir ki
O insanin kalbi Seninle sevisen bir mabed olsun.
Beni öyle bir insanla bulustur ki benden önce
Onunla bulusmus olan sen olasin

Onunla el ele tutustugumuzda
Ikimizin uzerinde Senin elin olsun

Bana öyle gözler göster ki
Ben o gözlerden sana bakayim
Bana öyle bir sevgili ver ki
O gözler cennete acilan iki pencere olsun

Onunla oyle bir yolda yürüyelim ki
Kilavuzumuz sen olasin ey Rabbim

Oyle bir sevgili verki bana
Ona sarildigimda kainat bize baksin
Birbirine sarilsin
Sevgimiz kurtla kuzulari baristirsin
Bize bakip seytan Adem'e secde etsin
Günah sevap ugruna kendini feda etsin
Olüler birer birer uyansin sevgimizle

Bize öyle bir sevgili ver ki Rabbim!
Sevgimizde Muhammed sevilsin
Oyle sevelimki birbirimizi
Hz. Hatice göklerden bize seslensin
Ve desin ki;

"Bak ya Muhammed bak su sevgililere onlar bizde... bizde onlardayiz.
Bak Askimiz birkez daha yasaniyor yer yüzünde..
Allah Askimizi öyLe cok seviyorki binlerce insana yasatiyor..

1 Nisan 2006 06:41  
Blogger ladybird dedi ki...

ALLAHIM öyle bir insanı seveyim ki; O, senin de sevdiğin biri olsun ve beni öyle bir insana sevdir ki; O seni de sevsin ki, ben onun kalbinde seninle olayım.

1 Nisan 2006 06:42  
Blogger ladybird dedi ki...

Bir insan arıyorum ?

Gözyaşları gerçek,
Sevinci gerçek,
Kederi gerçek,
Sevgisi gerçek.

Bir insan arıyorum?

Bana beni anlatacak,
Bana beni tanıtacak,
Bana beni tattıracak,
Bana beni unutturacak.

Bir insan arıyorum?

Sevgisi gönlünden taşan,
Beni kendinde bulan,
Güzel ile çirkine bir bakan,
Yüreği sonsuz kadar

Bir insan arıyorum?

İçi, gözlerinde gülen,
Gel dediğimde nedensiz gelen,
Git dediğimde niçinsiz giden,
Kal dediğimde ?sonsuza kadar? diyen.

Bir insan arıyorum?

Ayrıyken birlikte olabileceğim,
Kavuşunca özleyeceğim,
Sarılınca ağlayacağım,
Üzülünce kahrolacağım.

Bir insan arıyorum?

Bir insan arıyorum hiç derdi olmayan,
Bir insan arıyorum hiç yüzü gülmeyen,
Bir insan arıyorum asırlardır uyumuşda,
Yeni uyanan.

Bir insan arıyorum?

Dili ile kalbi aynı,
Dili ile hali aynı,
Gönlünü bozuk para gibi harcayan,
Dünyası beş kuruş etmez.

Bir insan arıyorum ?

Gece de gündüzü arar gibi.

1 Nisan 2006 06:45  
Blogger ladybird dedi ki...

Bir kedi ariyorum ;-)

1 Nisan 2006 06:46  
Blogger deepness dedi ki...

Sevdiğini söylesin, sözleriyle besleneyim, duymak istiyorum, ben söylerken yanlız olacaksam, içime uçar sözlerim.

Ona olan sevgimi dile getirmezsem, içimde bir yerlerde kaybolur gider.

Yoksa sen, sevdiğini kaybetmekten korkmuyor musun?

1 Nisan 2006 09:54  
Blogger un4tunately dedi ki...

bence her ikisini de söylesin.. hatta sevdiğini çok daha fazla, defalarca söylesin.. defalarca söylesin ki, her söylediğinde kat kat artsın sevgimiz.. daha da bir sonsuzlaşsın.. daha da bir içten olsun...

ladybird; kedi mi? yapma lütfen ;)

deepness; kim korkmaz ki?

2 Nisan 2006 18:33  
Blogger cenkunal dedi ki...

"Sevgi, Sevilene Benzeme Arzusudur."Bu sözle yukarda yazdığın postayı aynı potada düşünsek?Sonuç ne olur?

2 Nisan 2006 21:39  
Anonymous Adsız dedi ki...

öyle birini arıyorumki iliklerine kadar insan olan...

16 Eylül 2007 13:50  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

# İsimsiz,

İletiniz.. 19/09/2007 tarihinde, saat 05:08 sularında yayınlanmıştır.

* * *

"öyle birini arıyorumki iliklerine kadar insan olan..."

@

Arama kriterinize göre bir sonuç, bulunamadı. (Ama) durmak yok, aramaya devâm ! Esas, ümit kesersek; kaybederiz.. . bu, çirkef dünya.. yoksa niye var ki ! bıkıp, usanın diye; küsüp, ağlayın.. zırlayın diye. (Fakat) biz, kendi yazdığımızı okuyacağız ona: Yâni, güleceğiz.. mutlu olacağız ! ve güzellikten yana söyleneceğiz; çirkinlik, bizi anlamıyor olsa bile !! !

İnşâ Allah,

19 Eylül 2007 05:21  

Yorum Gönder