28 Mart 2006

Dursun Ali Erzincanlı - Ben Böyle Olmamalıydım

6 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba,

Videoyu ilk yüklediğimde burada çalıştıramadım.

Hem FireFox hem de Internet Explorer'da Plugin istiyor ve videoyu izliyemiyorum.

Bu problem ile sonra ilgilenirim :-/

28 Mart 2006 00:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Klibi daha önce izlememiş olanlar için, ayrıca download linki göndereceğim, ama yarın tabi :)

28 Mart 2006 00:33  
Blogger emircan dedi ki...

Allah razı olsun Kazım kardeş.Bende bir sorun çıkmadı,izledim.Dursun Ali Erzincanlı bir gönül adamı.Onu sürekli,zevkle dinlerim zaten!

28 Mart 2006 13:34  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ben de izledim.Bir problem olmadı.

29 Mart 2006 00:45  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Emir Can

Elhamdülillah, Abi...

Klibi kendi bilgisayarında izlemek isteyenler olabilir diye düşünüyorum, ancak söz verdiğim download linkini henüz gönderemiyorum; ertelemek durumundayım :-/

Problemin kaynaklandığı noktayı tahmin edebiliyorum, sanırım klibin yüklenmesinden sonra belli bir süre geçmesi gerekiyor, ki link aktif hale gelsin. Klibi ben de buradan izleyebildim, şuan için bir sorunumuz yok gibi görünüyor...

Saygılarımla.


.:.: Dip Not :.:.

Kendi bloğunda bu tarz klip veya görüntülü materyal yayınlamak isteyen blog sakinlerine, http://www.dailymotion.com web sitesini tavsiye ediyorum.

Üye oluyorsunuz, bilgisayarınızdaki görüntü dosyasını Daily Motion web sitesindeki hesabınıza upload ediyorsunuz ve blogger hesabınızın şifrelerini girerek videonuzu bloğunuza bir posta olarak gönderiyorsunuz...

Konu hakkında teferruatlı malumat almak isteyenleri buradan yönlendirebilirim. Soru ve sorunlarınızı buraya yazabilirsiniz :-/

Hatırlatma: Hemen cevap yazamayabilirim.

29 Mart 2006 00:57  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bahsetmiş olduğum
download linki:

http://www.hemenpaylas.com/download/
347371/Ben_Boyle_Olmamaliydim.wmv.html

29 Mart 2006 21:21  

Yorum Gönder