26 Nisan 2006

Gün olur, sana yenilmem (sigara) !

7 Yorum:

Blogger Hayâl dedi ki...

Kâzım Mızrak sigaraya yenilecek kadar güçsüz ve aciz mi?

3 Mayıs 2006 18:37  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

destursuz bastım toprağına rabbim, beni yaratılmışların en rezili yerine koy, dileğim budur senden ki beni paklanabileceğim güne eriştir :(

günahlarımın bedelini ödet bana, canımı yak, dinmesin göz yaşlarım, susmasın çığlıklarım ağlat beni :(

nihayetinde, sana; işte burdayım, geldim çilemi çekerek diyebileyim.

ben kötü kalpli bir insanım diyorum, insanlar anlamıyorlar bu halimi :(

***

çocuksu ruhum ağlıyor, gözleri kanlı, isyan ediyor yaratılmışlığına.

isyanım yarattıklarına değil ama, yalnız sana. beni muhatap alıp cehennemin en ateşli yerini koy, şikayetim olmayacak :(

yaşamak bana zor geliyor, yaşamayı bilenlere kalsın meydan ben de bilenmeze çekilip kaybolayım hayatın karanlık sularına!

***

gün oluyor insanlardan nefret ediyorum, gün oluyor onları seviyorum da.

lakin nefretim daha da ağır basıyor; biliyorum ama onlar da bilsinler bunu :(

***

huzura varmaz bu gecenin sancısı, güneşe aydınlanmaz toprağım bırakın susuz kalsın, bırakın sessiz kalsın, hiç kimseyi hayatımda istemiyorum.

en derin gecenin, en karanlığındaki bir zindana kelepçelesinler beni ve orada dinsin isyanım :(

***

şaka yaptığımı düşünenler de oluyor ne yazık ki, gülüyor olduğum aldatıyor onları, en reziliniz benim diyorasam da, inanmıyorlar bana.

onları da üzüyorum, rabbim diyorum beni güzellikleri çirkinleştirmek için mi yarattın :(

***

melankoli ile suçlanmak var işin sonunda; ayıplanıp acınmak da var, dışlanmak da var...

korkuyor muyum yalnız kalmaya, hayır sadece canım yanıyor ama o da biter bir gün.

şikayetci değilim hakim bey, ben gitmek istiyorum; kaderime teslim edin beni.

yeter artık, benden şikayeti olanlar mutlu olsunlar, hatalarımın bedelini ödemek istiyorum, salın beni toprağı diken olan ceheneme :(

***

rabbim; gözlerimin kör, kulaklarımın sağır olacağı saati bekleyemez oldum! kopsun artık kıyametim :o(

Umudun Gölgesinde,
Kâzım Mızrak

3 Mayıs 2006 21:06  
Anonymous Adsız dedi ki...

sizi seviyorum KAZIM MIZRAK. SİTENİZE İLK GELİŞİM FAKAT İNANILMAZ BİR ENERJİ VE ETKİLEŞİM ALDIM. DÜŞÜNCELERİM DEİŞTİ BİR ANDAÇ ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN ALLAH İYİLERLE KARŞILAŞTIRSIN SİZİ VE CÜMLEMİZİ AMİN. HAYIRLI GECELER ALLAH`A EMANET OLUN.

3 Haziran 2008 23:15  
Anonymous Adsız dedi ki...

İSİMSİZ DEİL BEN ALmiRA. HERŞEY İÇİN SAĞOLUN.BİZİMLE PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN.

3 Haziran 2008 23:17  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"ALLAH İYİLERLE KARŞILAŞTIRSIN SİZİ VE CÜMLEMİZİ AMİN."

@ Almira

Âmin, teşekkürler :) Şuraya bir bakınız, efendim..

Şurası: [ Bir misafir, ve bir yorum.. ]

7 Haziran 2008 14:07  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba,
tebrik etmeden geçemeyeceğim,yazdığınız yoruma hayran kaldım.içim ezile ezile iki-üç kere okudum.daha fazla okumaya gücüm yetmeyecek. çok güzeldi...
// bazen gerçeklere -anlatsanız da- kimse inanmaz ve siz Allah'tan daha çok utanırsınız,daha çok azap çeker vicdanınız..Çünkü günahın yükünü bir siz biliyorsunuzdur,bir de O... //
KeLeBeK...

9 Kasım 2008 00:00  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"tebrik etmeden geçemeyeceğim, yazdığınız yoruma hayran kaldım."

@ KeLeBek

Yazdıranlar sağolsun, efendim.. .

Ya da öyle söylemeyelim. Birileri alınabilir.

Demesinler, şu küstaha bak: Hem kabahatli, hem de yağ gibi suyun üstüne çıkıyor.

Peki ne demeli ?

Kendim ettim, kendim buldum (!)

İşte, şimdi oldu.. .

İnadına Yaşamak
M. Kâzım Mızrak

9 Kasım 2008 13:29  

Yorum Gönder