18 Nisan 2006

Rabbim, Bana Seni Sevmesini Öğret...

- Terk-i Dünya -

7 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Nefsine zulüm edenlerden olma," diye bir düstur vardır.

Buna göre, o kimsedir ki nefsine dahi merhamet edebilecek kudreti kendinde bulmuştur.

Bulmuştur ki, o kudret dahi nimettir; bir vereni vardır.

O kimse mahareti kendinden bilip gaflete düşmesin, düşse dahi üzülmesin!?

- Düşüren de Allah'tır, düşen de Allah'tır...

Elhamdülillah.


.:.: Dip Not :.:.

Her kim bizi yanlışta görüyorsa, kendi doğrusunu anlatsın, ama karşımıza çıkıp bize sen yanlıştasın demesin!

- Dedirten de Allah'tır, diyen de Allah'tır...

Bir Adım Aşk,
Kâzım Mızrak

19 Nisan 2006 00:12  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

(1) Münib Engin Noyan,
Ya Rabbi!


(4) Münib Engin Noyan,
Esmâ-i Hüsna'na Şâhit
Yaz Beni.

19 Nisan 2006 17:22  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bir önceki yorumda, Münib Engin Noyan'a ait iki adet MP3 var.

Daha sonra albümün diğer iki parçasını da göndereceğim buraya...

Nasıl bir Allah inancı konusunu işlemekteyken, bu şiir dinletilerinin de bize yararı olabilir diye düşündüm.

19 Nisan 2006 17:28  
Blogger cenkunal dedi ki...

Amin.Ne hoş bir temenni.

20 Nisan 2006 01:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Cenk Ünal

Elhamdülillah Cenk Abi,

Bizi gören de takva adamı sanır diye korkuyorum :)

Oysa bir aptalız biz, dünya çamuruna bulanmış!

Hörmetler...

21 Nisan 2006 01:34  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bugün, albümden bir şiiri daha ekliyorum buraya. İnşallah, sonuncusunu da yarın eklerim...


(2) Münib Engin Noyan,
Seni Tarif Etmektedir
Bütün Güzel isimler.

21 Nisan 2006 01:37  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu albümün son parçasını da göndererek sözümüzü yerine getirmiş olalım, ne ki bunu yapmaya gücümüz yetmiştir elhamdülillah...


(3) Munib Engin Noyan,
Sen güzel isimlerini aşikâr etmesen,
ruhum karanlıkta kalır.

21 Nisan 2006 17:51  

Yorum Gönder