16 Temmuz 2013

Hayır kalbim, yorulmadın.. hayır hayır. Yıkıl daha..!

Cahit Zarifoğlu

15 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

ah zarifoğlu...

derin

21 Temmuz 2013 23:02  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

:)

Sen de mi
Adsızlar zümresine karıştın
bakayım,

hadi hayırlısı...

:)

Güzellik...

22 Temmuz 2013 00:35  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

bilmem..adsızlığa özendiysem demek :)

hayırlı ramazanlar bu arada..

22 Temmuz 2013 01:17  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Ne dediğimizi anlamıyorsak, demek ki :)

Hayırlı ramazanlar efendim, açlık susuzluk değil de; uyku orucu tutuyoruz be yaa :D

Uyku bozukluğu yaşıyorum :P

Allah'ım sen merhamet eyle.

22 Temmuz 2013 23:36  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

demek ki :)

bunnlar hepimizde olan olağan şeyler... zaman zaman gelip gider uyku bozuklukları..olur öyle :)
inşaallah uykunuzla aranız düzelir ne diyim :)

23 Temmuz 2013 00:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Siz duâ ettikten sonra :)

Öyle ya, aslında siz bu işin mütehassısınız :)

Alice'den sonra şu profil fotoğrafı ne güzel durmuş; bayıldım...

Uzaklık var, hüzün var, umut var; aydınlık, güneşli yarınlar var...

Karanlık dünler bitecek inşâ Allah; duâ var, sevgi var, tebessüm var...

Güzel insan...

23 Temmuz 2013 11:35  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

estğ :)

profil fotosu demişken ben o orda sadece yalnızlık görmüştüm oysa..
bakarken görmeyi unutmuşsam demek..

şimdi dikkatli bakınca evet..çok şeyler varmış o fotoğrafta oysa..
nasıl bakarsan öyle görürsün belki de bilemiyorum..

23 Temmuz 2013 15:50  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Polyannacılık oynuyorum bu günlerde :) ondandır ;) Mutlu olmalıyım, çünkü buna mecburum... Sen de öyle... Orada, yalnızlık yok.. yâni, sadece yalnızlık yok :) Hımm, belki "asil bir yalnızlık" diyebiliriz :) Yâni.. yalnızlık, yalnız değilmiş :) Öyle bişey işte =)

24 Temmuz 2013 19:27  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba
diğer yorumunuzu yanlış anlaşılmalara neden olur diye yayınlamadım, bağışlayın...
tşk ederim tabi desteğiniz,güzel dilekleriniz o güzel yorumunuz için
sağolun :)

26 Temmuz 2013 14:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Vayyy, sansür yedik demek :) Hadi bakalım bunu da gördük :))

Eyvallah :)

Önemli olan mesajın yerine ulaşmış olması tabi, üçüncü şahıslar hedef kitlenin dışında efendim ;)

Saygılar, hürmetler :)

26 Temmuz 2013 21:57  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

yok, sansür demeyelim de dediğiniz gibi mesaj yerine ulaştı nasılsa gerisi teferruat..öyle değil mi?:)

estğ efenim..saygı hürmet bizden :)

26 Temmuz 2013 23:41  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Ben her zaman diyorum zaten, Derin çok saygılı asil bir hanfendidir diye :)

Peki, öyle olsun.. güzel insan...!

Seylâbe, seylâbe ümit ve duâ.

27 Temmuz 2013 05:38  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

asillik belki ama hanfendilik kısmı biraz bizi zorlar gibi :)
deli hanfendi gördünüz mü siz hiç?;)

tşk ederim ama yine de madem öyle görüyorsunuz...:)

'Seylâbe, seylâbe ümit ve duâ'

27 Temmuz 2013 21:15  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Üzülme, sen her hâlinle güzelsin; bakan göz güzel olunca, her hâlinle güzel görünüyorsun; üzülme. Allah'ın nazarıyla bakmalı, âleme...

Güzel insan..!

Yâ Şâfî

28 Temmuz 2013 17:25  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Seher vakti, günün en hayırlı saati.! Duâ, duâ inşirah...

30 Temmuz 2013 05:48  

Yorum Gönder