18 Aralık 2012


12 Yorum:

Blogger nadarû dedi ki...

o nasıl güzel, asil bir renktir öyle; mor:)
çok güzel bir çekim..bir an...

bazen fotoğraf çok şey demektir..
ve her fotoğraf bir hayattır..

19 Aralık 2012 11:48  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Lâl oldum, sükût buldum; bağışlayın.

25 Aralık 2012 00:47  
Blogger nadarû dedi ki...

estğ.
bazen insanın sustukça susası geliyor;öyle bir şeyin farkına vardım bu aralar..
susmak kendi içindeki özgürlüğün sınırsızlığını keşfetmektir bir nevi kanımca..

susmak huzurdur bazen de...

25 Aralık 2012 12:36  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Hayat.. insanları bir süreden sonra artık kayıtsız bırakıyor Derin, sevinçlere karşı bile kayıtsız kalıyoruz, alışıyoruz alışmışlıklarımıza; sonra yaşadığımız şehri terk etmek bile aklımızın ucundan geçmez bir hale geliyoruz.

Artık zincirimizi çıkarabilirler, çünkü o zincirleri kırmayı düşünmüyoruz bile..! Kalmasının bir anlamı yok ki.

Buna alışılmış öğrenme diyorlardı galiba, içinde bulunduğu şartları kabullenmesi insanın... Bu kadere rızâ mıdır, yoksa ona küsmek midir bunu bilemeyeceğim işte.

Fakat.. hatırlarmısın; bi ara yazmıştım.. vazgeçme, savaş, mücadeleni ver, korkma.. diye.! Korkma, çünkü o gün zaten savaşı kaybettiğin gündür; bir tek geriye hayalleri bile kalsa, kanatları olmasa da rüyalarında uçabilir insan.

1 Ocak 2013 16:23  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

.. yâni, en azından ben öyle inanıyorum :)

1 Ocak 2013 18:53  
Anonymous Adsız dedi ki...

savaş, mücadele et, kazan ve kaybet! nedir bilir misin? :(

2 Ocak 2013 05:06  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

kadere rıza mıdır, yoksa küsmek midir bu?..hangisi bilemedim şimdi ben de..

ama küsmek bana daha yakın...

bazı şeyleri kabul ediyor gibi görünsek de, aslında kabul etmiyoruz; içimizde hep hayata karşı bir başkaldırı..hep bir küsmüşlük, çokca kırgınlık belki, yığınla sitem barındırıyoz..

yani en azından ben öyle düşünüyorum ya da hissediyorum, bilemiyorum...

2 Ocak 2013 11:12  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

"Ağlıyor musun, demek ki yaşıyorsun."

..desek, yeridir sanırım. O kayıtsızlık hâlinden iyidir..! Yaşayan ölülerden olmaktan iyidir, canımızın yanması... özlemek, sevmek belki de olmayacağını bile bile...

Evet, yaşayan ölülerden iyidir; hayâl etmek, düşlemek, umut etmek, ümitlenmek, hatta ara sıra da olsa kırılmak incinmek...!

Şimdi sen karar ver, hangisisin.? Bence sen; halâ umut dolusun, halâ ne olduğunu tam bilmesen de bilmesen de bazı hayâllerin var, bazen küstüğün doğru.. olsun, sevenler küsermiş :)

Hımm, sevip küsmeyenler de var tabii.. onların hakkı yenmemeli, onların kadri kıymeti ayrı..!

Ama.. yok, sen halâ kabullenmedin kaderini; demek ki henüz ümitlerimiz tükenmedi...!?

İnşâ Allah öyledir, rabbim yarattığı güzelliklere şahit kılsın bizleri.

Ve sen.. mutlaka, o günler çok uzakta olmasa gerek.

Küsmemelisin bence...

Ben (de), sizin adınıza böyle hissediyorum...

İnşâ Allah.!

2 Ocak 2013 19:49  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Sizin kadar bildiğimi söyleyemem, çünkü bu eşyanın tabiatına aykırıdır diye inanırım; öyle ya.. benim hikâyem, belki sizin hikâyenizin yanında bir önsözdür :)

Yine de güçlü olmamız gerekiyor, buna mecburuz Adsız; buna mec, bu, ruz..!

Sen ne dersin, ne yapmalı..? Alıp başımızı gidemiyoruz ki... Umutlarımız var sadece, belki o da.. hani, bazen umut bile edemiyoruz...! Evet, edemiyoruz.

Allah'ım.. bizi, bize bırakma.

Sen ne düşünüyorsun.?

Ne yapmalı...

2 Ocak 2013 20:01  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba
"..İnşâ Allah öyledir, rabbim yarattığı güzelliklere şahit kılsın bizleri.."

aminn, inşaAllah..

küsmeyelim değil mi?
küstürmeyelim umutları..
inşaallah:)

not;
".. bazen küstüğün doğru..olsun, sevenler küsermiş :)..."

aslında bu konunun sevmek ya da sevilmemekle alakası yoktu ama...neyse :)..yani en azından benim açımdan onla alakalı değildi ..öyle söyleyim..:)

3 Ocak 2013 14:27  
Anonymous Adsız dedi ki...

ALLAH imtihanımızı kolaylaştırsın İnşaAllah.kendini bilmezlerle yaşamak çok zor olsada,keşke dememek huzur veriyor insana :)sabrın sonu selamettir denmiş ya işte öyle HAYIRLI CUMALAR

4 Ocak 2013 10:43  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Yâ, Hû.. !

18 Ocak 2013 23:58  

Yorum Gönder