15 Aralık 2012


8 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

teşşekürler:(

16 Aralık 2012 02:55  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Sevinme hemen :) yâni her an hazır ol vedâya..! Bu benim karakterim olmuş anladığım kadarıyla, şairin dediği gibi ilişik yaşıyorum, hayatın ucundan tutarak :) Ne onunla yapabiliyorum, ne de ondan ayrı kalabiliyorum :) Yine de sen sevmeye devâm et, çünkü kefenin altında sadece sevgilere yer varmış. Ne güzel, elhamdülillah. İyi ki varsın, iyi ki sen Adsızsın, yaşamın kıyısında bir tebessümlü gölgelik. Duânı esirgeme, belki bizim duâlarımız sizin hürmetinize kaale alınıyor muhatap buluyor ve kıymet kazanıyordur. Gönlün şâd 'olsun, üzülme...

16 Aralık 2012 11:01  
Anonymous Adsız dedi ki...

AMİN.hep beraber,bende başka bı adsız :)insanlar,adsız yazılara kızarken sen demışsınki,iyi ki adsızsın.işte bu diyorum .Duanda anılmak isteriz

16 Aralık 2012 13:12  
Anonymous Adsız dedi ki...

biz adsızlar sizleri seviyoruz. siz adlılar bizlerden kaçamayacak ve bizleri bırakamayacaksınız siz nereye biz oraya:)en iyi yapıştırıcı ile yapıştık çünki. hem bu yapıştırıcının ithali yerlisi de yok ki: sahtesi olsun. o rabbin ürettiği bir yapıştırıcı. sağlam yerden inşaellah. biliyor musun; adsız olmak çok güzel. çünki, tek var var: oda Ellah (CC)..hepimiz O (cc)ile var edildi isek: biz nasıl adsız olmayalım ki?;)

16 Aralık 2012 19:54  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Dualardayız inşâ Allah, hep birlikte... güzel düşüncelerin için teşekkür ederim, sevindim. Sabah simidi gibi olmuş, gevrek gevrek ve umut dolu her kelimesi.

18 Aralık 2012 23:16  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Elif'in E 'si ile Allah demişsin :) o dikatimi çekti, doğru bir ifâde... a ve e arasındadır elif...! Ayrı bir incelik hâlindesiniz.

Bu hayatta Elif olabilmek gerçekten zor, yine de biz Elif olabilmenin çarelerini arayalım; olur olacak diyerek...

İnançla, inatla, umut dolu tebessümlerle.

Olur, olacak inşâ Allah...

Mevlâ görelim neyler, neylerse güzel eyler desek; ahh olmaz mı olmazlar :)

Ahh, kırılmaz mı açılmayan kilitli kapılar...!

Yerle yeksan olur âlem, bir fakirin ahıyla.

18 Aralık 2012 23:46  
Anonymous Adsız dedi ki...

maşaAllah,bülbüller gibi şakınılmış.buraya gelince huzur buluyorum. ALLAH razı olsun

19 Aralık 2012 17:40  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Ne söylenebilir ki, ne söyleyebilirim ki, elhamdülillah; güzel düşünceleriniz bizi sevindirdi. Allah râzı olsun efendim...! En güzeli sükût olsa gerek; hani o kimi zaman daralıp bunalıp aradığımız, kapısında sancıdığımız huzûr.. sessizlik ve sükûn..!

25 Aralık 2012 00:34  

Yorum Gönder