29 Ağustos 2011

Sevmeden olmuyormuş.

Kim aksini söyleyebilir ki,
sevilmek güzeldir tabi.

Ancak
ondan daha güzel bir şey biliyorum ben,
o da sevmektir.

İnsan severken
öyle mutlu oluyor ki,
sevmesi yetmiyor
daha da çok sevmek istiyor.

Bu sevmek var ya,
insanı insanlığından çıkarıp,
onu melek hâline getiriyor.

Hani sanırsınız,
havalarda uçuyor.

Sevilmekten daha güzel bir şey biliyorum ben,
o da sevmek, ne güzel bir duygudur o.!

İnsan sevildiğini duymaya muhtaçdır belki,
ama bana öyle görünüyor ki,
sevilmeden de yaşayabilir pekâlâ.

Peki, insan sevince,
bunu duyurabilmek için
neler neler yapmıyor değil mi.!

Sevgisinden çöllere düşeni ayrı,
dağlar deleni ayrı
ve daha neler neler kim bilir.. .

Sevilmeden oluyor da,
sevmeden olmuyormuş.

Allah'ım sen beni sevme!
Hem ben buna lâyık değilim.

Ama ne olur.!?

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Ama O seni sevmez, ise sen nasıl sevebileceksin O'nu? ;)

29 Ağustos 2011 12:07  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Lâyık değilim ki, O'nun beni sevmesine. Ben seveyim o yeter bana. Sevilmek değildir asıl insanı mutlu eden, sevmesidir çünkü.

Eğer sevebiliyorsanız, mutlusunuzdur.

Sevmek, mutluluğu yanında getirir. Ekmek gibi, su gibidir sevmek.! Ne kadar yer içerseniz, bir daha acıkır ve susarsınız.

Sevmek de öylerdir.

İnsan sevmek istiyor hep, sevemeyince de hasta oluyor. Bırakın kimseler sizi sevmesin, siz sevin yeter. Sevebilin, yeter.!

İnşâllahu Teâla O'nu sevebiliriz Adsız, inşâllahu Teâla buna kudret bulabiliriz. (Amîn.)

29 Ağustos 2011 20:59  

Yorum Gönder