5 Haziran 2010

Endâmın yeter..!



By Madrup

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

ondan mıdır ona uğruyor; hem hüzün hemde keder..! :)

5 Haziran 2010 14:26  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Ne demek istediğinizi anlayamadım, ondan mıdır ona uğruyor diyorken siz.?

Evet, hem hüzün hem keder..!

Hepsi O'ndan mı desem ben de nasıl olur..? efendim...

Biraz insanız ya, üzüntümüz ne kadar doğal ve olağandır.

Sevinmeli,

;)

Demek ki, kalbimiz hâlâ pamuk gibi.

5 Haziran 2010 15:41  
Blogger nadarû dedi ki...

Fotoğraflarnız hepsi birbirinden güzel Kazım Bey... Takipteyiz efendim...daha önce kullanmıştım ama izniniz olursa fotoğraflarınızdan yine kullanmak isterim yazılarımda, özellikle çiçeklerden:)..şimdiden teşekkürler..

8 Haziran 2010 00:14  
Anonymous gullnare dedi ki...

bazen bir bakış,bazen bir duruş,bazen bir hareket,bazen bir adım,bazen bir cümle,bazen tek bir kelime,bazen uyku bazen hüzn bazen tebessüm yeter!
bazen insan olana sadece insan olmak yeter!
yeter ki bu farkı yakalayabilelim!!!

11 Haziran 2010 17:42  

Yorum Gönder