11 Mart 2010

Adı Bende Saklı

çiçek, flower

















By Madrup

4 Yorum:

Anonymous Esmalâle dedi ki...

Kimi zaman varliga sebeb olan bir isim degil midir..
eger isim yoksa varlik var midir..

bir isim..
onu bulunduktan sonra varsin sakli kalsin..

18 Mart 2010 16:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Nazan Bekiroğlu'nun kaleminden "İsim ile Ateş Arasında" aklımıza geldi EsmaLâle. Ne yazık ki o kitabı kaybettim. Kitabın yarısında kalmıştım. Fakat ısrarlıyım, bir yerden bulup bitireceğim onu. Allahu âlem...

18 Mart 2010 22:55  
Anonymous Esmalâle dedi ki...

esasen ben de o kitap sayesinde "ismi" anladim..
ve evet, "buymus" dedim..

bulmanizi ve bitirmenizi umud ediyorum..

19 Mart 2010 13:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ EsmaLâle

Umud dediniz ya, ne güzel dediniz, bizim için bir şeyler umud eden birileri var demek ki hâlâ. Teşekkür ederim, umudunuzu paylaşıyorum efendim.

İsimle Ateş arasında, Nihade'nin kayboluşu, onu arayış geçit vermez sokaklarda. Sonrası mı.!? Sonrasını arayıp bulacağız İnşâ Allah...

20 Mart 2010 18:39  

Yorum Gönder