10 Mart 2010

Ali Ekber Çiçek › Ağlama Gözlerim

Etiketler:

6 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

bu parça ilk gün; yüreğe çok dokunmuştu..!

dosta gitmek; çok güzeldi be dost..
dilerim dosta gidemeyen kalmaz.. bu acı ve yanık türküde dilerde kalır ve yürek acıtmaz..

16 Mart 2010 21:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

:)

Dileğinize âmin diyorum biricik Adsız, öyle olsun; yürekleri acıtmasın sözler inşâ Allah...

16 Mart 2010 21:45  
Anonymous Adsız dedi ki...

Ustayla tanışmıştım vefatından kısa bir süre önce. Sizi dinlemeyi çok seviyorum dediğimde, yanındaki bayana dönüp, gördün mü, beni tanıyormuş dedi çocuk gibi mtlu olarak. Bense şaşkındım.

29 Mart 2010 02:54  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Allah rahmet eylesin, ben pek takipcisi değilim. Bu şarkı da filmlerden aklımda kalan çok sevdiğim bir şarkıydı, Ali Ekber Çiçek güzel okuyor, gönülden. Sevmeli böyle insanları.

Çocuk gibi sevinmiş dediğinde, benim için basit bir şey söylemedin. Biliyormusun, ben şaşırmadım; bu sesin içinde saklı olan kırık kalpli çocuğu daha iyi bir hâlde görmeye başladım.

29 Mart 2010 08:00  
Blogger Doğu Expresi dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

3 Nisan 2010 18:00  
Blogger Unknown dedi ki...

çok yalın, harika...

3 Nisan 2010 18:09  

Yorum Gönder