21 Aralık 2008

Lütfen Dikkat

Emniyet kemeri, hayat kurtarır.

3 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

~ Sahiden, ama :)

21 Aralık 2008 16:20  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

:)(:

26 Aralık 2008 01:56  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Şöför mahaline geçtiğim her vakit, emniyet kemerimi takarım Melek.

Bu.. bana güven duygusu veriyor. Ve direksiyon kontrolümü de arttırıyor tabi. Sanki otomobil ile bütünleşiyorum gibi oluyorum yâni ;)

Bu arada, trafik kazalarının büyük bri bölümü; gidilecek yere yaklaşıldığı zamanlarda oluyormuş diye anımsıyorum.

İlginç bir veri..

Kavuşmaya az kala yaşanan bir facia, her şeyi felakete dönüştürüyor.

Öyleyse.. sevdiklerimize kavuşmamız, kavuşmayı beklemekten daha önemlidir diyorum.

Bir kaç saat, ya da bri kaç gün daha beklenebilir. Peki, ya hiç kavuşamamak.

Daha acı değil mi ?

1 Ocak 2009 14:28  

Yorum Gönder