15 Nisan 2007

Sen Ne Yaptın, Blogger !

Aylardır mücadele etmeme karşın, dün gece Blogger sayfası bana bir süpriz yaptı.. ve yeni sürüme geçmek zorunda kaldım ne yazık ki :) vatana millete hayırlı olsun inşâ Allah.

Bu sürümde yorum sayfaları sağlıklı çalışmıyor.. www2 olan URL adresi üzerinden bilmem nedendir, bazen erişim hataları ile karşılaşılıyor. Ve bu yeni sürüm.. yönetici konsolunda yeni diye lanse ettiği daha pek çok saçma sapanlığı, yanında getirmiştir.

Bir yolunu bilsem, bulsam.. önceki sürüme geri dönerdim.

Zayiatlarımızı sayalımm.. eski profil sayfası havaya uçtu, eski yorumlarım 'daki tanımlayıcı kimlik olan Kâzım Mızrak yerinde, artık a acayip bir şey yazıyor :)

Saygılarımla, bilginize arz ederim..

6 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

..bence tabi,

15 Nisan 2007 20:11  
Blogger emrex dedi ki...

yenilik iyidir aslında, bak şimdide Türkçe destegi veriyorlar :)

16 Nisan 2007 18:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Merhaba Emre X

Hoşgeldin..

Yenilik iyidir tabi.. ben de alışmaya çalışıyorum.. şikayetci olsam da, kabullenmek taraftarıyım.

Netice de onlar da daha iyi olsun diye emek harcıyorlardır, değil mi..

* * *

Şuan ki ciddi problemim.. www2 Url sayfalarına erişim sorunu yaşıyor olmam.

Yorum sayfaları kimi zaman cevap vermiyor. Yorum yazıyorsun, sayfa erişilemedi hatası veriyor.

Yazımı muhafaza etmek adına [ Ctrl + C ] yapıyorsam da.. rahatsız edici bir durum.

* * *

Merak ediyorum.. genel bir şekayet mi bu acaba, yoksa benim bulunduğum Batı Karadeniz bölgesine mi özel )

Saygılarımla,

Not: Biraz sonra E-posta grubuna da yazacağım mevzuyu..

16 Nisan 2007 21:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

#

İlgililere..

Destek Blogger E-posta Grubu 'na şu bağlantı adresinden ulaşabilirsiniz:

[ Destek Blogger E-posta Grubu ]

Bilginize,

16 Nisan 2007 21:15  
Blogger emrex dedi ki...

Genel bir proplem oldugunu sanmıyorum. Tüm bloglarda sanırım taşındı yeni sisteme..

17 Nisan 2007 12:53  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

İlginize teşekkür ederiz sayın EmreX.. bizi, bir endişe ve meraktan kurtarmış oldunuz diyorum :)

Bu aksilikler hep bizi mi bulur, diye kara kara düşünmekteydim :P

Saygılarımla,

20 Nisan 2007 02:29  

Yorum Gönder