7 Mart 2007

Otlara Basmayalım

Evrim KonusuEvrime darbe başlığı altında bir çok yazı ile karşılaşmışsınızdır.. ne yazık ki, insanlara anlatamıyoruz. Evrim bir gerçektir! Bir bilim yuvası olan Bilim ve Teknik dergisi bile sürekli evrim vardır diyorsa, evrim vardır.

Ben de bir evrimciyim. Tanrı kavramını kabul etmiyor, dogmalara inanmıyorum. Evet, dogma dedim.. Bilimsel doğruluğu ispatlanmamış yalan yanlış hurafelerden bahsediyorum. Tanrının varlığı bilime aykırıdır, çünkü bilim ile ispatlanamamaktadır.

Bizler milyon seneler önce birer yosunduk, sonra hayvani hücre özelliği kazandık.. suda yüzen bir balıkken, havanın oksijeninden istifade edebilecek bir sürüngen haline geldik.. karaya çıktık, yüz yıllarca süründük.

Sonraları yürümesini öğrendik, ağaçlar üzerinde atlayıp zıplayan birer muymunsuyduk artık.. kimilerimiz yere indi.. iki ayağı ile dik durmasını öğrendiler.. gel zaman git zaman zekasıyla sosyalleşmeye başlayan bir tür ortaya çıktı. Adına Homo Sapiens denildi bu yeni yaşam formuna.. yâni bugünkü insanoğlu insan!

İşte evrim denilen hikâye budur dostlarım. Atalarımıza saygı duyalım.. otlara basmayalım :o)

Kâzım Mızrak

.:.: Günün Sözü :.:.

Yeşili Sev, Doğayı Koru.

6 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

:::::: ÖNEMLE BİLGİNİZE ::::::

Sayın misafirlerim,

Yorum yazmayı düşünüyorsanız, sizlere cevap yazamayabileceğimi dikkate alınız. Bu ikaz, yorum yazamayacağınız anlamına da gelmiyor tabi. Posta içeriği ile ilgili olarak bilginizi, fikrinizi paylaşabilirsiniz.. memnun oluruz.

Saygılarımla,

:::::: ÖNEMLE BİLGİNİZE :::::

7 Mart 2007 01:09  
Anonymous Adsız dedi ki...

hiçbir şey anlamadım bu yazıdan."Ben de bir evrimciyim. Tanrı kavramını kabul etmiyor, dogmalara inanmıyorum"demişsiniz...

Nasıl yani şimdi evrimi mi savunuyorsunuz ya da ben mi uyanamadım daha sabah sabah?

syg

13 Mart 2007 10:56  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bi ismi Allah
saygıya davet...

"İşte evrim denilen hikâye budur dostlarım. Atalarımıza saygı duyalım.. otlara basmayalım :o)"

İşte evrim budur:) sahiden ya, oklara basmayalım onlar bizim, bir nevi atalarımız oluyor.
topraktan geldik, yine O na gidiyoruz.
öyleyse onlar da haklı.
bende evrimciğim artık:)
atam doğmadı. eyer bırakılsaydı, bir ot olarak doğacaktım.şunu merak ediyorum. topraktan varolmak, bir nevi doğmak olmuyormu ?

13 Mart 2007 15:05  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Ecemsu

Sizin anladığınız manada yazmamıştım efendim :) Daha sonra siz de farketmişsinizdir zaten..

[ Bilim ve Teknik ] dergisini eleştirmek istemiştim.. adamlar on yıllardır evrim başlığı altında yazı hazırlıyorlar..

Bir de Allah (c.c.) 'hın varlığına deliller, diye yazı dizisi hazırlasalar keşke.. diye düşünüyorum.

Saygılarımla,


* * *


@ Esin

Ben de Esin olsa da cevap yazsa diye dilekte bulunmuştum acizâne, mubalağa etmiyorum..

Derken, sizin yorumunuz ile karşılaştım.. Teşekkür ederim, yerinde (hem de zamanında) bir hamle yapmışsınız.

Bir artı da bizden olsun, öyleyse :)

Selâm, ve duâ ile..

19 Mart 2007 03:47  
Anonymous Adsız dedi ki...

Bi ismi Allah
artılarımı ikiledim. devamı gelir in..:)
rica ederim.. yazdıklarınızın içerisinde, muhakkak cevabıda oluyor. benimkisi tekrar dile getirmek oldu.

19 Mart 2007 13:36  
Anonymous Adsız dedi ki...

"Esin" özledim!;(

17 Ocak 2015 09:09  

Yorum Gönder