26 Ekim 2006

İkrâ

Link: İkrâ

7 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu resim için en anlamlı başlık, ikrâ oldu.

Karatahta üzerinde arapça neler yazıyor bilmiyorum, kötü bişeyler yazmıyordur sanırım, anlayan birisi varsa bize tercüme etsin lütfen...

Yoksa, biz orada güzel şeyler yazdığını düşünelim duralım!

26 Ekim 2006 18:58  
Blogger emircan dedi ki...

Göründüğü kadarıyla fiil cümlelerine örnek veriyor:)

26 Ekim 2006 23:01  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba Emircan abi,

Ziyaretiniz için teşekkür ediyorum, mâlûmât edinmiş olduk sayenizde...

Sağolun efendim.

28 Ekim 2006 08:29  
Blogger Siyah Zambak dedi ki...

benim arapçam henüz yok, emircan hocam bilir diyecektim ki, zaten yazmış, ama okuyabildiğim kadarıyla tabi doğruysa, "minelcümletül fiil" gibi bir şey yazılmış heralde. yani fiil cümlesi hakkında sanırım.keşke daha çok yardımcı olabilseydim.

28 Ekim 2006 20:07  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Siyah Zambak

Meâlen tercümenizi anladım gibi.

Şimdi, "minelcümletül fiil" denilince; Emircan abinin bıraktığı yorum daha bir anlaşılır oldu benim için.

Sağolun...

29 Ekim 2006 11:32  
Blogger emircan dedi ki...

Kazım kardeş,
Biraz meşguldüm ilgilenemedim onun için.Kusura bakma.Zaten meselede anlaşılmış gibi.İkinci satırda da örnek vermiş.

30 Ekim 2006 09:53  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Emircan

Açıklama için teşekkür ederim abi, sağolun...

30 Ekim 2006 12:46  

Yorum Gönder