3 Ekim 2006

Başlayan herşey biter, anla bunu!..

3 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

"Başlayan herşey biter, anla bunu!."
Elbette başlayan her her şey biter hayatın başladığı ve bittiği gibi. önemli olan nasıl biteceği.
başladığın bir iş te, sonunda biter önemli olan aldığın başarı.
GİTİĞİMİZ YOLDA BİR GÜN BİTER ÖNEMLİ OLAN BİTİŞİN NASIL SONUÇLANDIĞI!

4 Ekim 2006 09:56  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Anonymous

İnşâallah, bitişler hayırlara vesiler olur...

Doğru bir tespit, neticeye bakılıyor genellikle, de mi yani!.

8 Ekim 2006 01:03  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Destan

dediğiniz gibi, uzun ara ziyaretlerinize durak oluyorum bazı bazı, şikayetci değilim bu durumdan.

***

Bir önceki yorumuna cevap yazmamış olduğumu hatırlıyorum, kasıt yoktu, o hafta dediğin gibi epey bi canım sıkkındı.

Nahoş cevaplar yazmak yerine susması daha anlamlı bence.

***

İyi dileklerin için teşekkür ediyorum Destan, halden anlıyorsun gibi, evet bir keyifsizlik hakim hayatıma, ben böyle yaşamasını özümsedim biraz, yani herşey yolunda bir bakıma benim için...

***

Umut, huzur, ve en çok da yazmak!

Her İnsan Başka Bir Alemdir'e bıraktığın yorumu hatırlarsın..

Yazalım bakalım, sağol - sağol - sağol...

Huzurlu ve mutlu günlere efendim,
esen kalınız.

8 Ekim 2006 01:06  

Yorum Gönder