29 Eylül 2006

Memur Olmak ya da Olamamak, İşte Bütün Mesele.

Zaman zaman Memurlar.Net'e takılıyorum, malum KPSS ile ilgili gelişmeleri takip ediyoruz ucundan başından. Biz güç bela 120 net'i bulduk, lakin Memurlar.Net forumunu okudukça hemen hemen herkesin bu net dolayında gezdiğini görmekteyim.

Diğer yönden bir orta öğrenim mezunu olarak ne iş yapabileceğime bakımdım; mesela bir şöför olabiliyorum, hizmetli personel, zabıta memuru ve sair meslekler..

Beş sene Fizik oku, üstüne dersaneye git, dersane üstüne iki sene tasarım oku; sonra gel zabıta memuru ol. Aklım isyan ediyor. Hoş, fiziği bitiremedikse de o kadar sene okul yollarında ömür tüketmek insana "Allah'ım neydi günahım" dedirtiyor.

Yine de şikayete meydan vermemek lâzım; kızıyorum kendime, öyle yapma şöyle konuşma diye sürekli telkinlerde bulunuyorum. Ama ne fayda, testide ne varsa dışana o sızıyor.

Yâ sabr, sükûn et nefsim..

2 Yorum:

Blogger cenkunal dedi ki...

Can sıkmaya değmez.Ki sizin de olgun düşündüğünüzü tahmin ediyorum Kazım kardeş.
Rabbim hayırlsını versin herkese.
Bazen hayır görünenin arkasında şer,şer görünenin arkasında da hayır olabilir.
Telkin ettiğiniz gibi en iyisi sabretmek.

1 Ekim 2006 01:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba Cenk abi,

Ben ne yapıyorum dediğim çok zaman oluyor, bu soruya yanıt olabilecek bir yorum yazmışsınız, sağolunuz...

***

"Sizin de olgun düşündüğünüzü tahmin ediyorum Kazım kardeş."

Pozitif bir yaklaşım, şimdi elim mahkum olgun düşünmeye, siz öyle bir yakıştırma yaptıktan sonra..

***

"Bazen hayır görünenin arkasında şer,şer görünenin arkasında da hayır olabilir."

Bu mealde bir ayet-i kerîm olduğunu hatırladım, G.Antep'de bir abim söylemişti bana, Allah hakkında hayırlısını nasip etsin inşâallah.

Bekleyelim abi, yolun sonu bizi nereye götürecek; görebilecek miyiz ki, duyurabilecek miyiz ki halimizi ahvalimizi..

Saygı ve selamlarımla.

Manen ve madden verimli bir Ramazan ayı geçirebiliyor olduğunuzu ümit ediyorum, Allah'a emânet olunuz efendim.

Kâzım M.

1 Ekim 2006 15:08  

Yorum Gönder