25 Haziran 2006

İsyanım Kalmadı: Nereye Bu gidiş ;-)

Belki bir adımı kalmıştır, bir adım sonra yep yeni bir dünya ile karşılaşacaktır; lakin, işte böyle bir neticeyi görebilen bir kimse, her nedense o adımı atmaz, atamaz.

Kendisi bile şaşırır bu duruma, ama isyan da etmez ilerleyemediği için. Ağlamaklı bir şaşkınlıkla, kenara çekilir; susar, konuşası olanlar konuşsunlar diye!

***

Evladım, sen her nefesinle yaşamın ne kadar anlamsız olduğunu öğreniyorsun; başka çare yoktur, bir kere Allah de, ya da nasıl Allah diyebileceğini öğren bilmiyorsan.

Sana samimi olmak istiyorum; ben de Allah var mıdır yok mudur bilmiyorum aslında; ne çare ki başka da bir şansımız yok gibi görünüyor.

Denemesi bedava, para isteyeni yoktur; nasıl olsa öyle de öleceksin böyle de öleceksin; isyanlara ver elini hadi durma; ya da sus Allah rızası için, sus...

Ne Yana Baksam Küsüm,
Madrup

1 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

- İçerik düzenlemesi, yapılmıştır...

25 Haziran 2006 23:34  

Yorum Gönder