15 Nisan 2006

"O mâhîler ki derya içredir, derya nedir bilmezler."

Kibir üzerine düşündürdü beni, Debra.

Ve itiraf etmeye karar verdim, ben dünyanın en kibirli insanıyımdır aslen; tevazum da kibirden ileri gelir. Debra'nın gözünden de kaçmamış, sağolsun bizi uyarmak istemiş :-/

.:.: Dip Not :.:.

Debra gayet sakinim,
yorumuna alınmadım;
takdir ettim seni ;-)

Dönüşü Olmaz,
Kâzım Mızrak

# Mâhî Balık
# Derya: Deniz

Bu posta, http://mizrak.web.tr/2006/04/sradan-bir-insan-gibi-olarak_12.html sayfasına bırakılan bir yorumu muhatap alarak hazırlanmıştır.

2 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

....asla geç kalmazsın sen (ölüm), öyle dediler!

15 Nisan 2006 17:52  
Blogger un4tunately dedi ki...

belki de hayattaki en dakik olaydır ölüm.. ne önce, ne sonra..

15 Nisan 2006 18:07  

Yorum Gönder