6 Nisan 2013

4 Yorum:

Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

posta kutunuza bi uğrayabilir misiniz acaba rica etsem :)

bu arada fotoğraf çok hoş :)

6 Nisan 2013 23:44  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Ben bu şirin bayanı bir yerlerden tanıyorum galiba :) Fotoğraf.. hımm fotoğraf :) Bence de güzel :) Hem de çok güzel, ama öyle böyle değil çok çok güzel :) Tabii, sizin beğenmeniz daha da bir güzel olmuş :) Posta kutusu demişken, ben de zâten oradan geliyordum ki :) Çok mahcub oldum yaa :) Böyle olacağını bilseydim göndermezdim Twitleri :P Ben biraz daha mahcub mahcub güleyim şimdi :) Sonra yine yazarım efendim :)

6 Nisan 2013 23:55  
Blogger nadarû dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

7 Nisan 2013 00:02  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

:)

7 Nisan 2013 00:04  

Yorum Gönder