30 Mart 2013

7 Yorum:

Blogger nadarû dedi ki...

muhteşem bir görüntü...harika !

1 Nisan 2013 11:47  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Peki, ne dersin.? Bu güneş batıyor mu, yoksa doğuyor mudur..? :)

2 Nisan 2013 10:29  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

bence batıyor, bana öyle geliyor:)
güneşin batarken ki o kızıl hali inanılmaz güzel olur :)

2 Nisan 2013 15:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Cık efendim... O güneş sabah güneşidir bence, bence diyorum çünkü fotoğraf bendenize aittir :)

Ânın yaşandığı zaman içinde, o manzaraya bizâtihi şahitlik etmişliğimiz vardır ;)

2 Nisan 2013 21:18  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

tıpkı batıyor gibiydi ama güneş :(
neyse yanılma payı vardı,di mi?:)

öyle veya böyle gerçekten bayıldım bu fotoğrafa..

gören gönlünüze sağlık efenim :)

2 Nisan 2013 22:00  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Her batışın bir doğuşu vardır kavlinden; bu güneşin bir yerlerde battığı da söylebilir :) Hadi bakalım, sen de haklısın o zaman :) Berabera kaldık ;)

Not.

Ama bu fotoğraf benim duâmdı ki, güneşin doğuşuna dek sabahlardım o günlerde, sonra penceremden güneşin doğuşunu seyrederdim, duâ ederdim sessizce, bir bakışım yeterdi.

Bâd-ı Sabâ, sabah rüzgarı demek.! Güneşin ilk doğuşuyla eser hafif hafif, önüne düşleri hayâlleri katar dolu dizgin; günün ilk duâları onunla semâya yükselir.

2 Nisan 2013 22:41  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

~ Söylenebilir..

3 Nisan 2013 00:10  

Yorum Gönder