11 Nisan 2013

Adsız, can Adsız.. nasılsın..? Anlat... bir şikâyetin var mı, şu bîçâreden..!

16 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

suskunsun!:(

12 Nisan 2013 00:15  
Anonymous Adsız dedi ki...

Yoo suskun deil MaşaAllah.Sizden şikayeti olanın ağzı yamulur

12 Nisan 2013 00:28  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız 'lar

Bakıyorum da, muhabbeti koyultmuşsunuz :)

Şimdi ben kime Adsız diyeyim :)

Bu blogda 7 yıldır, yoksa 8 miydi..? :) Sadece bir Adsız vardı :) O da can Adsız idi :)

Şimdi iki Adsız'ımız oldu :)

Ben arada kaldım..?

Birinci Adsız, İkinci Adsız da denilme ki canım :)

Şimdi biz mi isim verelim, koca koca insanlar olmuşuz :)

Ben derim ki, birinci adsız yine Adsız olarak kalsın :) İkinci Adsız ise kendisine bir isim bulsun :) yorumlarının sonuna veya altına ismicağızını yazıversin :)

Olur mu..?

Biz de onu İsmiyle analım inşâ Allah.. nefesimiz yettiğince, aklımız erdiğince, Mevlâ bize yaz dediğince....!

12 Nisan 2013 22:33  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Can Adsız

Sözlerin yanlış anlaşılmış.. biliyorum, ben ne kadar yazsam da, sana hep az kalacak..! Seninki naz makamı, o kadar da olsun di mi ;)

Biliyorum.. az yazıyorum..! Kendime yetmeye çabalıyorum.. gücüm bu kadarı mı ki acaba :)

Sabırlı olasın, ben olmasam da..! Çok şey öğrendin, öğrenmiş olman lâzım.. öğrendin değil mi :)

Hımmmm..! :)

Duânıza talibiz efendim...

Biz de ümit kapısındayız, ne yapalım :) Duâ bekliyoruz, merhamet buyurursanız.

Rabbim.. bizi güzel insanlarla karşılaştırsın, inşâ Allah..!

12 Nisan 2013 22:40  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Yoo suskun deil MaşaAllah. Sizden şikayeti olanın ağzı yamulur"

@ ikinci Adsız

Aslına bakarsanız doğru söylüyorsunuz :) Ben anlıyorum sizi, başkaları anlamasa da olur ;)

Boşver :)

Biz kendimize bakalım.

12 Nisan 2013 22:42  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Can Adsız

Bana güven....! Üzülme... :)

12 Nisan 2013 22:56  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ ikinci Adsız

Siz de güvenebilirsiniz tabii, bir sakıncası yok :)

Umarım, birinci Adsız buna itiraz etmez :)

Etmez di mi ..? :)

Etmez etmez :)

Not.

Sessizlik, ikrardan kabul edilecektir; ona göre :)

12 Nisan 2013 23:00  
Anonymous Adsız dedi ki...

elhamdulillah suskunluğu gidermişsiniz hemde öyle bir gideriş olmuş kiburaya sığmaz! teşekkürler :)siz susmayınız!

13 Nisan 2013 00:08  
Anonymous Adsız dedi ki...

güven olmazsa :gelişler olmaz!öğrendikçe eksilir insan! eksildikçe yanlızlaşır insan. işte ozamanki ihtiyaç öncekinin bin misli. sevdiklerimiz susmasın!

13 Nisan 2013 00:15  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Korkma...!

Buradayım,
yâni buralardayım :)

Sükût'u dinliyorum.!?

Çaresizliğin tadı ne kadar güzel, kimsesizliğin tadı..!

Umudun tadı,
bir gece yarısı...

Korkma...

Yalnızlık, ehadiyet demektir. Nasıl kötü olabilir.!?

Korkma.!

Sessizliği dinle...

Sabret.!

Buradayım,

buralardayım inşâ Allah.

Allahu âlem...

Korkma.

15 Nisan 2013 00:20  
Anonymous Adsız dedi ki...

seven korkar :( bilen susar.iyi ki: bilmeyenler varda bileni susturmaz! ...:)

15 Nisan 2013 01:24  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

:)

16 Nisan 2013 11:26  
Anonymous Adsız dedi ki...

haklıyım değil mi?

17 Nisan 2013 02:42  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Bilen susar demişsiniz ya, doğru, çok doğru bir söz bu Adsız..! Bilen susar, çünkü o ariflerdendir... Konuşarak vakit kaybetmektense, hissederek yaşamayı bilenlerdendir. Keşke...!

18 Nisan 2013 00:03  
Anonymous Adsız dedi ki...

ben gibi bilmeyenler buralarda siz gibiler iken malesef susamazlar! :(

19 Nisan 2013 02:36  
Anonymous Adsız dedi ki...

"ben gibi bilmeyenler buralarda iken siz gibi suskunlar malesef susamazlar! :("

olacak idi

19 Nisan 2013 07:54  

Yorum Gönder