14 Ocak 2012

Suya rengini veren, masumiyet.

5 Yorum:

Blogger Pabuc dedi ki...

haddim olmayarak..

http://www.deluxetemplates.net/

15 Ocak 2012 00:07  
Blogger Pabuc dedi ki...

ve suyun rengi yoktur renk görülüyorsa bu herkesin kendi yüreğinin rengidir

15 Ocak 2012 00:07  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Pabuç

Haddinizi aştığınız için teşekkür ederim, güzel bir fikir, ancak şu sıralar bu beyaz sayfa beni daha çok mutlu ediyor gibi sanki.

Daha önceki şablon da çok güzeldi aslında, bilirsiniz.! Kafamın karışık olduğu bir gün kaldırdım blogdan, sonra beyaz bir sayfa açtım kendime.

Beyaz, güzel bir renk.

Biraz huzur sükûnet ve sakinlik buluyorum bu renkte.

&

Ahh, keşke...!

Sezen Aksu'nun söylediği bir şarkı vardı Pabuç, o geldi aklıma.

Masum değiliz hiç birimiz.
Eller günahkar.
Diller günahkar.
Bir çağ yangını bu bütün...
Dünya günahkar.

15 Ocak 2012 01:29  
Blogger Pabuc dedi ki...

Sezen Aksu'yu özellikle dinlemem ama bazı şarkıları çok güzel bilirim..Ve bu şarkı da çok anlamlı..

15 Ocak 2012 12:48  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bugün dinledim Pabuç kardeş, çok güzeldi, özellikle de, "içindeki çocuğa sarıl" kısmı, "sana insanı, anlatır" diyor :)

15 Ocak 2012 19:28  

Yorum Gönder