18 Ocak 2012

Sabret can, sabret.!

4 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

:(

19 Ocak 2012 00:47  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Benim için duâ edin olur mu.? Yazmaya da, kalmaya da gücüm yok.! Ben gidiyorum, uzaklara, çook uzaklara.

19 Ocak 2012 02:06  
Anonymous Adsız dedi ki...

burada hepinizin istediği o idi aslında..ben bunu çok, çok, çok önceleri de biliyor idim..ben de O nu istiyor idim..
sizin isteyinize kavuşmanız elinizde ama : benimki de sizin elinizde.. mahkümiyetimizi anlayın ve ona göre muamele edin inşaallah..

ne yapalım: yanlız olan hep yanlız kalır..!

19 Ocak 2012 02:16  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Peki, mâdem ki öyle, deniyeceğim, Allah c.c. rızâsı için deniyeceğim.

Her ne kadar, aslında gitmem gerekiyorduysa da, sizi böyle bırakmak istemiyorum.

Yalnız - bir gün - ya kendi kararımla, ya da rabbimin emânetini almasıyla buralardan gidebileceğimi aklınızdan çıkarmayın olur mu.?

O zaman bismillah.!

Allah rızâsı için, O'nun aşkı için.

19 Ocak 2012 04:01  

Yorum Gönder