27 Ocak 2012

Bu parçada asıl anlatılmak istenen nedir? :)


KPSS ne mi oldu :)

Türkiye birincisi olmak gibi bir hayâlim var :)

Çok mu yukarıdan oldu :))

Ben dediğimi yaparım, görürsün bak :P

BAzen, soru çözerken, öyle bir dalıyorum ki, KPSS'yi unutup, sırf soru çözmenin keyfini çıkarıyorum.

Çok zevkliymiş öğrenci olmak, ahh ahhh zamanında kıymetini bilememişiz :))

Bu arada, şekil A'da başarı için inanç ve çalışmak konusunda bir takım şeyler zırvalanmış :)

Paylaşayım da, memleketin eğitim öğretim düzeyi artsın dedim :)

Eee, ne demişler, eğitim şart :)

Gülmek ne kadar güzel değil mi, bir de gülmek için bulaşıcıdır derler :))

Sayın okuyucu, sen ne dersin bu işe...?

:)

Biri beni durdursuuun :)

Hâlâ gülüyorum yaaa :)

Hayırdır inşâ Allah.

Neyse, şimdilik bu kadar yeter :)

8 Yorum:

Blogger Pabuc dedi ki...

Vay be nasıl bir soru bu böyle..Sınava giresim geldi :)

Allah her daim güldürsün seni de inş :)

27 Ocak 2012 18:44  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Bebekler neden daha çok gülerler acaba diye düşündüm.. Masum, saf gönülleri midir acaba buna sebep.!

İnsan büyüdükçe kirleniyor değil mi.. .


@ Pabuç

Siz bilirsiniz efendim :)

Lise düzeyi için başvurular Mayıs - Haziran 2012 gibi olacakmış.

Neden olmasın .?

"Allah her daim güldürsün seni de inş :)"

Sağol Pabuç, zor günler geçiriyorum.!

Ama, bu da geçer, inşâ Allah.

Ecmâin.!

31 Ocak 2012 00:29  
Anonymous Adsız dedi ki...

"haklısın..! " demek geliyor içimden ama:haklısın diyebilmek için büyümek gerektiğinden susmanın iyi olacağını düşünüyorum. bir gün büyürsem eğer söz bu sorunun cevabını teredütsüz vereceğim inşaallah..

31 Ocak 2012 02:56  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Ben büyüdüm galiba :) Eskisi kadar saf ve temiz olmadığımı hissediyorum. Ama, hâlâ, pes etmiş olmama da seviniyorum.

Neden böyle bir tespitte bulundum biliyor musun.?

İyi insanlar, en çok üzülenlerdir...!

Kalbi karramış, kötülüğe aşina kimselerin, yaptıkları bir yanlış karşısında, kılları kıpırdamaz.

Elhamdülillah, benim ölesim geliyor.

Keşke yapmasaydım, öyle olmasaydı diye üzülüyor üzülüyor üzülüyorum.

Bazı zaman da; ister istemez öfkeleniyorum tabii.

Neden böyle oluyor diye.!

Ama olan oluyor işte, bize düşen ise, sabretmek, Allah'ın merhametine ümit bağlamak.

Sen de öyle misin, etrafındaki insanlar gülüp eğlenirken, her şey güllük gülüstanlık gibi millet haha hihi içindeyken, senin de bri şeyler zoruna gidiyor mu.?

Ben mi aptalım, millet mi benden bu denli akıllı diyor musun.?

Kendine haksızlık edip bazen, kızıyor musun kendine.?

Öz güvenini yitirdiğin oluyor mu.?

Küsüyor musun her şeye.?

Bazen umutların kayboluyor mu.?

Peşinden koştukların, senin peşinden koşanların sayısına göre çok mu daha fazla?

Sorun hep sen misin, sorun hep sende mi..?

Bu kadar mı kötüyüz biz...!?

Bak görüyorsun değil mi, sorular sorular sorular.?

Biz düşünüyoruz demek ki hâlâ.!

Allah'a şükürler olsun, demek ki hâlâ düşünüyoruz Adsız.?

O yüce kitabın muhatabıyız hâlâ.!

Hiç akıl edip düşünmezler mi..?!

Biz düşünüyoruz, ama haklıyız, ama haksızız, fakat niye böyle oluyor diye hâlâ üzülüp düşünüyoruz.

İçimiz ürperiyor, ya yanlış yaptıysak diye.!

Korkuyoruz, çok korkuyoruz.

Belki yine aynı hataları yapıyoruz?

Ama, ümit penceremizi hep aralamaya çabalıyoruz.

Biliyorum, biliyorum Adsız.

Biraz daha sabredelim olur mu.?

Rabbimiz, sonsuz merhamet sahibidir.

İnşâ Allah.

Bak, gör kalbimizi, acı hüzün korku var.

Demek ki bizi unutmamış hâlâ, yüce sevgili.!

En sevgili....!

31 Ocak 2012 03:21  
Anonymous Adsız dedi ki...

neden sevdiklerimiz içimizi okurlar ki?
bir günah işlediğimde rabbime "günahı ben işledim sevdiğnden ne istiyorsun?" diyorum. o kadar yüzsüzüm ki hem yanlışı yapıyorum hem de hesap soruyorum..:)

sorular, sorular sorular her an bizimle olan sorular . ben gibi zayıfların içinden çıkamadığı sorular hep aynı sorular "Ben mi aptalım, millet mi benden bu denli akıllı" en sonunda çeresinin bu olacağını düşündüm: "ben aptalım" ve sonra bir de baktım ki,o da işe yaramadı yine onlar gibi olamadım..
inşallah..
dua et ne olursun.rabbim sevdiklerini benden dolayı üzmesin..

31 Ocak 2012 04:11  
Blogger Pabuc dedi ki...

Sıkıntın her neyse (!) Rabbim yardımcın olsun...Bilirim o durumları çünkü ben de zor bir dönemden geçiyorum..Her sıkıntıdan sonra Rabbim güzellikler verecektir...

Huzur ve dua ile..

31 Ocak 2012 15:29  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Anladım seni.

Bizim yüzümüzden birileri dert cefa sıkıntı çekiyorsa, bu bizim üzüntümüz olmalı.

Cahiliz ya; yanlış yapıyoruz, komik durumlara düşüyoruz, verdiğimiz sözü yerine getiremiyoruz, kırıcı oluyoruz değil mi.?

Sevdiğimizi sanırken, zarar veriyoruz.

Vardır böyle örnekler hayatımızda, benimse hep oldu, oluyor.! Ve korkarım, olmaya da devâm edecek.

Ne önemli olan biliyormuzun.?

Bizi hatalarımızla sevebilecek kadar alçak gönüllü olmalı muhatabımız; sütten çıkmış ak kaşık kadar beyaz olmamalı, onun da üzerine sinmiş acılar günahlar yanlışlar olmalı; tabi bunun yanı sıra, sabır inanç sahibi olmalı; bize katlanabilecek kadar sabrı, bize sahip çıkabilecek kadar inancı.!

Sonra.?

Biz gitsek bile, mesela, o bizi bırakmamalı.!

O giderse, biz de onun peşinden gidebilmeliyiz belki.!

Ama ya o bıkmış, usanmışsa.?

Gidenin arkasından bakabilecek kadar korkusuz ve asil olabilecek miyiz.?

Kim kalp kırmıyor Adsız.?

Hatta, kalpler kırıldıkça, eğer tekrar bri araya gelinebiliyorsa, merhamet varsa, eskisinden daha güzel olmaz mı.?

Tabii, yine de, üzülmeli.!

Bizim gönlümüz fakirdir, kaldırmıyor öyle her fırtınayı değil mi.?

Boynumuz bükülüveriyor.

1 Şubat 2012 01:13  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Her sıkıntıdan sonra Rabbim güzellikler verecektir..."

@ Pabuç

Güzel kardeşim, iyi geldi sözlerin. Rabbim, senin kalbindeki hüznü de hayra erdirsin inşâ Allah.

Âmin,

1 Şubat 2012 01:18  

Yorum Gönder