11 Temmuz 2010

Hayâl Et















By Madrup

10 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

uzak diyarlara giden çok güzel gemi.. yürek burkan ise içerde mi? dışarda mı? oluşunu bimeyişimiz..!

11 Temmuz 2010 12:27  
Anonymous Adsız dedi ki...

"oluşumuzu"olacak idi..

11 Temmuz 2010 12:28  
Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba, mail atmıştım belki de ulaşmadı size, umreye gidiyouz inşaallah, hakkınızı helal edin, özel bir dua isteğiniz olursa iletin...muhabbetle

12 Temmuz 2010 23:30  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Elhamdülillah.!

14 Temmuz 2010 06:34  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Uzak diyarlara gitmek istiyorum Adsız. Oraya.. bir muamma..! İçinde miyiz, yoksa değil miyiz :(

14 Temmuz 2010 06:35  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

bende gitmek istiyorum :/

17 Temmuz 2010 22:20  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu gemide herkese yetecek kadar yer varmış Melek hanım :)

Asıl sorun istemekmiş, hem de çok istemek...

~ bende gitmek istiyorum :/

İnşâ Allah bir gün o da olur efendim (:

Üzülmeyiniz.

18 Temmuz 2010 11:06  
Blogger hayatvereninkulu dedi ki...

ben suyun üzerinde gitmek isterdim :)(:

23 Temmuz 2010 21:44  
Anonymous Adsız dedi ki...

dur bakim melek hanım..! nereye böyle? biz halen beklemekteyiz , sen ise gemiyi beklemeden su yüzünden gitmeyi bile hayal etmektesin haksızlık bu;)sen bir geri dur bakim:))öncelik acıları yaşayıp susuyana verilsin derim..

24 Temmuz 2010 02:51  
Anonymous Adsız dedi ki...

"beklentiye gitmek lazım"
"gel artık demeye gitmek lazim"
"hep böyle arınmış olarak yaşadın (gel artık)davetine gitmek lazım"
ne güzel sözler bunlar

çok özür... nedenini ben de bilmiyorum ;şuan hisettiklerimi aktarmak istiyorum; bu hayatı o çizgide yaşamış gibi davetçime gitmek lazım olduğunu, beklentiye gitmem gerektiğini"hep böyle arınmış olarak yaşadın"gel artık davetine riayet etmeyi. bir saniye geç kalırsam; arınan vucuttan zere-i miktar kalmaya bileceğinin korkusuyla gitmem gerektiğini hisediyorum. ah, bu kaybolmadan bir gitsem.. bir gitsem...!
belki o zaman bu imanla bu teslimiyetle paçayı kurtarabilirim yoksa farkında olmadan yapılan bunca günahla biraz zooorrr..:(

24 Temmuz 2010 04:01  

Yorum Gönder