30 Kasım 2009

Sükûnet



















By
Madrup

6 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

bayılıyorum şu papatya ve güllere:
yaşam kaynağımdır onlar.
hayatıma renk katan varlıklardır.
tüm hüzünlerimi yok eden,
hem de var eden varlıklardır onlar.

dalındayken canlılığı ve yaşamın güzeliklerini anımsatan, mütakibin de döktüğü yapraklarla hüznün doruk noktasına ulaştıran, var oluşunun ardından yok oluşun adeta saniyesi saniyesini ruhumuza resmeden varlıklardır onlar.

yaprağı dökülmüş bir papatya..
yok oluşun saniyesini saymaya başlamak gerek demek ha..! öyle mi?

meddah

30 Kasım 2009 12:56  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Çiçekleri ben de âcizane çok seviyorum Meddah, bana kudret-i ilâhiyi hatırlatıyorlar :) Bu papatyayı sisli bir sabah yolun kenarında buldum, üzerine çiğ yağmıştı (: Es selâm dedim, aleyna ve aleykum selâm dedi :) Nasılsın dedim, Allah'ın rahmetine duâcıyız dedi :) O'nun rahmeti olmasa, hâlimiz duman diye de ekledi :) Derken, sisli havayı dağıtmaya azmü cezmü kast eylemiş bir güneş doğdu (: Hasbünallah dedik birlikte. Hasbünallah.. .

30 Kasım 2009 13:26  
Anonymous Adsız dedi ki...

papatyada sevinmiştir belkide.. o tozlu yol kanarında yanlızlıktan kurtulup sahiplenen birini buldum diye sevinmiştir kimbilir..

rabbim Hasbünallah ı her daim dilimizden düşürmesin inşaâllah..
meddah

30 Kasım 2009 13:49  
Anonymous Esmalâle dedi ki...

~ єѕмαLâLє ~ says in flickr:

Yine mi güzeliz, yine mi çiçek? Elhamdulillah!

~

kim demiş ki lâle ve gül çiçeklerin önde gidenidir diye..
işte papatya! baş tacı yapılan papatya..

4 Aralık 2009 01:14  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Meddah

Benden bir muradı yoktu Papatyanın, Meddah :)

Dolayısıyla sevinip sevinmediği konusunda bir yorumda bulunmamız yerinde olmaz diye düşünürüm.

O'nun muradı, kudreti ilahi idi (:

Ve Lâkin..

Ben ona, o da bana ayna olduk.

Hakkı, birbirimizde gördük.

Subhanallah dedik, biiznillah :)

İşte.. ikimizin de sevinci buydu desek, yanlış olmaz imdi (:

Mevlâ, esmâsıyla kâinata tecelli etmektedir Adsız.

Ben, âcizane; en çok da çiçeklerde görüyorum o esmâyı.

Elhamdülillah.

4 Aralık 2009 22:17  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ eLâle

Flickr iletinizi okumuştuk, fakat bu iletiyi henüz görüyoruz Esmâ hanım.

Teşekkür ederiz.

Bu papatya karesi de pek hoş görünüyor gerçekten, biz onu çok sevdik.

Denilebilir ki, tarih var oldu olalı hiç bir çiçek papatyanın çektiği çileyi çekmemiştir.

Yine de, o hep açtı çiçeğini.

İnadına..

4 Aralık 2009 22:22  

Yorum Gönder