24 Ekim 2006

Hijab Cruelty in Turkey

4 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

[Cruelty: Acımasızlık, gaddarlık, zulüm.]

24 Ekim 2006 02:16  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

(1) Bu içerik, belgesel niteliği ile
blogda yer almıştır.

(2) Yorumlarınızda akılcı düşünceyi ön planda tutun.

(3) Hakaret etmeyin, çözüm önerilerinde bulunun.

(4) İçeriğin paralelinde paylaşmak istediğiniz dökümanlara burada kaynak gösterin.

(5) Bu belgeseli tanıdıklarınızın izlemesini sağlayın.

(6) Lütfen sağduyulu olun ve düşünün; çözümün parçası değilseniz, bari sorunun parçası olmayın..


.:.: Bağlantı Adresi :.:.

http://www.youtube.com/
watch?v=Mh77eo03oTU

24 Ekim 2006 05:12  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Resmi değiştirdim, ve videonun bana göre en anlamlı karesini buraya lâyık gördüm.

Belki İngilizce'ye pek hâkim olmadığı izlenimi veriyor konuşmasında, ama mesajını da tam mânâsıyla ifade ediyor, düşünebilen akıl sahibi insanlara!

***

# İngilizce,

I am not dangerous.

I wasn't dangerous, and
I am not dangerous...

***

# Türkçe,

Ben tehlikeli bir insan gibi mi görünüyorum?

Hayır değilim, değildim de!

Çevresine kötülüğü dokunan tehlikeli bir kimse olmayacağım da, çünkü ben bir Müslümanım.

25 Ekim 2006 07:06  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

.:.: Yansı (mirror) :.:.

Video için yansı bağlantısı
aşağıdaki gibidir.

Konuya ilgi duyanlar için
bu bağlantı adresini vermeyi
gerekli gördüm.

http://www.youtube.com/
watch?v=eeisjipCmCo

26 Ekim 2006 08:34  

Yorum Gönder