13 Temmuz 2006

Teşekkürler...

Bir dönem de böyle bitti.

http://mizrak.web.tr/2006/06/ders-notlarm-ve-snav-programm.html

Elimden gelen bu kadardı, daha kötü
bir tablo ile de karşılaşabilirdik; şükürler
olsun diyorum.

Benim için bu tablo bir mucizedir, nerden
nereye; okulu bırakıyorum demiştim...

İsimsiz kahramanlara teşekkürü bir borç
biliyorum, kimlerin ismini sayabilirim ki;
herkesler kendisini bilsin.

En çok da kardeşim Kenan bu eserde pay sahibidir!
Fakat ona teşekkür etmeyi düşünüyor değilim :)

Okula devam ettiğim için pişman olmadım,
bıraksaydım şimdi üzülür müydüm bilemiyorum.
Acısıyla tatlısıyla bir sınav dönemini daha geride
bıraktık, şimdi aklımda olan bu; ve diyorum ki bitti!

Bundan sonrası ne olacak peki, bekleyip göreceğiz.

Ön planda KPSS sınavı var benim için; hem okuyup
hem de bir memur olup çalışmaktır niyetim. Toplum
nazarında en aşağı şekilde görülen bir işe razıyım,
yeter ki maddi gelirim olsun ve kendi ayaklarım
üzerinde durabileyim.

Burada meslek örneği vererek hiç kimseyi
gücendirmeyelim efendim, de mi ama :o)

Aileme yük olduğumu düşünüyor üzülüyorum
zaman zaman. Bir ümit ışığı; belki bu şekilde daha
bir başka severim okumayı, daha faydalı olurum
kendime ve de çevreme.

Saatlerimizi 17 Eylül 2006 günü 09:30'a ayarlıyoruz;
bir sınav maratonu daha kapıda, bizi bekler...

Ctrl + Umutsa
Kâzım Mızrak

2 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

...bir söz söylemiştin, küçük insanların büyük hayalleri olmaz şeklinde.

Bu sözüne kulak tıkıyorum.

Küçük hayaller ile yaşayabilmesini öğrenmeyi diledim; büyük hayallerse sana kalsın!

Evet, belki hala bir ahh var içimde; benim gibi bir insan yenilgisini mi ilan ediyor yoksa?!

Bilmiyorum, üzerime gelme.

Şimdi sineye çekilme vakti, bırak da yaralarımı sarayım...

Gerçekler Acıdır,
Kâzım Mızrak

13 Temmuz 2006 23:01  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bu yoruma anasayfada yer verilmiştir.

.:.: Bağlantı :.:.

http://mizrak.web.tr/2006/07/
insan-karsndakini-kendi-gibi-bilebilse.html

17 Temmuz 2006 01:56  

Yorum Gönder