11 Temmuz 2006

Hepimizin de Sonu, Aynı...

Teşekkürler,
Cenk (Ünal)
abi.

Bir yıldız da
sen oldun ya
gecemize...

***
http://cenkunal.blogspot.com/

Cenk Beyin bloğu cevap vermiyor,
kapanmış. Evvelce bloğuna bir veda
mesajı bırakmıştım; yetmedi, buraya
da bir posta hazırlayarak kendisini
anmak istedim.

Bizim de sonumuz aynı olacak,
nihayetiyle; nefesi kesilir gibi oluyor
insanın; beklediği pencereyi karşısında
bulamayınca.

***

Cenk Bey oralarda bir yerlerde olduğunuzu
sanıyorum; olsanız da olmasanız da; sevgi dolu
bir selam gönderiyorum size, acizane...

Hatalarımız olmuştur, hakkınızı helal
ediniz dilerim; biz de son plana kadar
buralarda olacağız; yolculuk pek yakındır ;-)

Yine gelin, yine konuşalım, yine vedalaşalım...

Ctrl + Vefa
Kâzım Mızrak

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Aziz kardeşim.
Muhabbetle selamlıyorum ve bu hassas yaklaşımının beni duygulandırdığını ifade etmek istiyorum.
Hakkım olmamıştır.Varsa helal olsun sana.
Hoşçakal,hayatımız Allah'a emanet ve O herşeye yeter!.Cenk Ünal

11 Temmuz 2006 22:02  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

İnsanları istemeden de olsa üzüyorum, sonra pişman oluyorum; keşke hiç kimseleri üzmesem, iyi bir insan olabilsem.

Sonra, herkesler bana hayır duası etseler...

Allah'tan hayırlı olanı diliyorum, başka da ne yapabilirim ki; az buçuk tefekkür var elimde, olanı da bu işte.

***

Yolunuz açık olsun Cenk abi, güle güle gelmiştiniz, inşâallah yine öyle güle güle huzur içinde gidiniz dilerim.

Bizden yana gözünüz arkada kalmasın; gönlümüz hoşnuttur şikayetimiz yoktur, varsa hakkımız da helal olsun...

13 Temmuz 2006 16:42  

Yorum Gönder