1 Temmuz 2006

Dostum, Gözün Arkada Kalmasın; Hakkım Helaldir.

Dostum, sana çok korkunç bir haberim var.

Sana öyle neşe dolu bir haber veremiyorum,
bağışla beni; dediler ki, ben bir gün ölecekmişim.

O gün seni bugün olduğu gibi sevemeyeceğim :o(

Şimdiden senden helallik istiyorum.

O gün, ben öldüğümde, senin sıkıntı ve dertlerine
ortak olamayacağım; o gün yanında olamayacağım
için beni affet dostum.

Seni isteyerek yalnız bıraktığımı düşünme. Ben hep
senin yanında olmayı diliyorum...

Dostum, sen de bir gün ölürsün; şu yazıyı her nerede
ve ne zaman okuyacak olursan; bil ki benim sana bir
garezim kötü niyetim olmamıştır, olmayacaktır da.

Ayrılık vakti geldiğinde; ben yanında bulunamazsam;
düşün ki benim sana hakkım helaldir.

Dünya bir oyun, dünya bir aldatmaca; kanmayalım
heveslerimize; Allah'a dönelim yüzümüzü.

Şuan müsait değilim; sonra gene yazarım, sen de
hakkını helal edesin; hoşnut olasın ve her daim gülesin..

Ölüm de Gelir,
Kâzım Mızrak

0 Yorum:

Yorum Gönder