4 Mayıs 2013

6 Yorum:

Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

Allah'ım o nasıl bir renk, o nasıl bir güzelliktir öyle :)

mor renkli çiçekler neden bu kadar büyüler ki insanı..
ya da ben neden böylesine büyüleniyorsam...

4 Mayıs 2013 23:10  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Güzel di mi, çok güzel ama :) Evet, mor :) Hem beyazı da var ama :) Beyazlı morlu.. Yıkıntılar arasından, yüreği çarpıyor..! Hayata tutunuyor, umut kırıntılarıyla.

4 Mayıs 2013 23:23  
Blogger nadarû dedi ki...

@bad-ı saba

:)

gözlerim kamaşıyor bakarken :)
ille de mor diyorum ben ama :)
bi' tek mor rengi algılıyorsa demek gözlerim..
mora sevdalı derin; yeni lakabım ;)

nasıl da kendin emin,umut dolu bakıyor :)

5 Mayıs 2013 00:00  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Derin

Bak, o da yıkıntılar arasında.

Senin gibi, benim gibi..! Bizim gibi... Tek başına.. ama, yine de mağrur ve gururlu.. inadına, alnı açık başı dik ayakta.

Kalabalıklar arasından koşarcasına sıyrılarak, ben buradayım dercesine heyecanlı umutlu meraklı. El sallıyor.. heyyy, ben buradayım, ben, ben, buradayım diyor.

Çiçeklerle konuşmasını seviyorum ve galiba anlayabiliyorum onları biraz... Bak hele, gülüyor ben böyle konuşurken.

Mahcûb olmuş.. teşekkür ediyor, evet, teşekkür ediyor size..! Çok sevinmiş, güzel sözlerinize...

Yâ Hû.

5 Mayıs 2013 20:53  
Blogger Pabuc dedi ki...

muhteşem...

çok anlamlı...

bir fotograf ama üzerine çok yazı yazılabilir gücü var..

8 Mayıs 2013 22:23  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Pabuç

Allah razı olsun efendim, güzel sözleriniz için teşekkür ederim.

8 Mayıs 2013 23:34  

Yorum Gönder