27 Nisan 2013

Çiçekli bir tabağa..

tercihen porselen olmalı, beyaz tonda.. dilediğiniz nisbette bir kaç kaşık yoğurt koyun; yoğurdun katı bir kıvamda olması tercihimizdir.

Sonra üzerine dut üzüm veya harnup hangisinden isterseniz biraz pekmez gezdirin..! Pekmez ile yoğurt sulanıp birbirine boca olmadan, göz zevkinize hitap eden bu enfes lezzetin tadına varın.

Bunu bal ile de yapabilirsiniz tabii, ancak ben pekmezdeki lezzeti balda bulamadığımı itiraf etmeliyim. Pekmezin yeri bir başka..!

Yemek sonrası, iki öğün arası, yorgun ve bitap düşülmüş bir gün sonunda tek dozla enerjinizi tavan yapın.

Gülümseten Lezzetler

4 Yorum:

Anonymous Helik dedi ki...

güzel bir tarif ;) nasip olusa deniycem.selametle kalın

27 Nisan 2013 22:38  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Helik

İnşâ Allah nasip olur efendim :)

Bir de, selâmetle kalın ne demek..?

Bu ifade bana hep ayrılığı çağrıştırır, korkutur beni.

Hayırdır, bir yolculuk mu var..?

27 Nisan 2013 23:30  
Anonymous Helik dedi ki...

nasip oldu şükür teşekkürler tarif için Bâd-ı Sabâ kardeşim

bu dünyada bâki değiliz bellimi olur

29 Nisan 2013 23:58  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Helik

Afiyet olsun efendim, şükrân Lillah..!

Bizim için ölüm; en güzel bir umuttur inşâ Allah. Müjdemizdir, hayrımızdır, duâmızıdr.

O da olur, vakti gelince...

1 Mayıs 2013 22:47  

Yorum Gönder