6 Şubat 2013

Bu da geçer, yâ Hû.

4 Yorum:

Blogger Pabuc dedi ki...

Keşke mutluluklar huzurlar hiç geçmese diyorsa da yüreğimiz ;her şey geçiyor...Bazen üzülüyoruz bazen de seviniyoruz geçenlere..

6 Şubat 2013 22:04  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bilmem ki, geçsin mi, geçmesin mi.. nedir doğru olan, nedir yanlış olan çözemedim, bilemedim.. sanırım iyi bir şey geçmesi, geçip bitmesi.. ve sanırım yüce mutluluk denilen şey ne parada ne pulda.. ne eşde ne çocukda.. insan malı mülkü varken bile tatminsizlik yaşayabiliyor.. yâni zenginlik kıstas değil mutluluk için.. doyumsuz oluyorsun, daha fazlasını istiyorsun o zaman.. daha çok üzülüyorsun belki de.. diyorum ya, geçip gitsin, bitsin.. ve rabbim hayırla alsın son nefesimizi, inşâ Allah..!

Âmin,

8 Şubat 2013 21:59  
Blogger Pabuc dedi ki...

Mutluluğun aslı kesinlikle bu dünyada değil bunu anladım..Buradakiler anlık mutluluklar ve hepsi de geçici..Ve paranın en son mutluluk getirecek şey olduğunu düşünüyorum o da belki sağlık sorunu varsa o işe yarıyorsa olabilir ...

allah her şeyin ahyırlısını versin..Mutlulukların daim olduğu mekanda tüm iyi insanları komşu eylesin..Ne diyelim..

8 Şubat 2013 23:15  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Allahu âlem, inşâ Allah...

13 Şubat 2013 18:36  

Yorum Gönder