10 Mayıs 2010

Bir hiçim, bir hiçim diyorummm... .. .

Dünyanın bütün nimetleri benim olsa, ben biliyorum ne olduğumu. Bir hiçim, bir hiçim diyorum. Beni ben kılan sen olmayınca, kalbim seninle dolmayınca, aldığım nefesin bir anlamı yok ki. Bir hiçim, bir hiçim diyorum.. Sen olmayınca, benim varlığımdan söz edilmez ki. Gözlerimdeki mânâ sen, duruşumdaki kal sen, sesim soluğum sen. Sen olmayınca biliyorum ben, bir hiçim bir hiçim diyorum. Ve, seni çok seviyorum. Bir hiçim, bir hiçim biliyorum. Hep yanımda ol, beni ben kıl, beni sensiz bırakma. Bir hiçim, bir hiçim, bir hiçim. Yokluğa erdir beni ey sevgili, kalbimde titreyen adının hatırına...

8 Yorum:

Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Bismi Hû..!

10 Mayıs 2010 23:15  
Anonymous biri.. dedi ki...

GÜzel bir nefse sesleniş..

Şaşıracaksınız ama;
Hakkınızı helal eder misiniz...Sanırım istemeden hakkınıza girdim...Helal ederseniz sevinirim...

11 Mayıs 2010 09:02  
Anonymous Adsız dedi ki...

daha ne kadar devam edecek bu hiçlik? :( ya bende niye üzülüyorum ki?
rabbim bizi de o hiçliğe erdirir inşaâllah.. dua et olur mu? bizde bir hiç olalım..!

12 Mayıs 2010 10:11  
Anonymous Adsız dedi ki...

Hiç'im deyince hiç olunur mu? Nasıl hiç olur ki insan?

13 Mayıs 2010 12:43  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Biri

Allah'ın yarattığını incitmeye gücüm kudretim kalmasın.

Ben nasıl incitebilirim sizi.!

Helâl olsun.

@ Adsız

Hayatta başka bir şey istemeyecek kadar çok istiyorum O'nu sevmeyi sevebilmeyi.

İşte hiçlik de bu değil mi zaten biricik Adsız, hep ama hep ve yine yeniden hep O.


@ Debra

Ahh Debra, Rabbim seni sevdiği kullarından eylesin.

Ve, bu duâya âmin diyenleri de sevsin sevindirsin.

Âmin, âmin, âmin.

İllâ Hû.!

15 Mayıs 2010 23:32  
Anonymous Adsız dedi ki...

bence de "bir hiçsin bir hiçsin " diyorum!!

21 Mayıs 2010 10:57  
Anonymous gullnare dedi ki...

İLİM İLİM BÜLMEKDÜR
İLİM KENDÜN BİLMEKDÜR
SEN KENDÜNÜ BİLMEZSEN
YA NİCE OKUMAKDUR???

GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR SESLENİŞ NEFSE...

25 Mayıs 2010 19:53  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@ Adsız

Ne güzel..

@ Gülnare

Hoşgeldiniz, elhamdülillah.

Allah'ın c.c. rahmeti ve bereketi üzerinize olsun efendim.

26 Mayıs 2010 22:44  

Yorum Gönder