12 Temmuz 2005

Ölüm de Böyle Birşey mi Acep?

Dostlarım, bu gece bloğumda düzenleme çalışmaları yapayım dedim; keşke demeseymişim :(

Tasarım ve Konstrüksiyon konulu bir blog açdım kendime; sonra yaptıklarımı beğenmeyip "Bu Bloğu Sil" manasına gelen butona tıkladım. Butona tıklar tıklamaz aklım başıma geldi tabi, ama geç kalmıştım; yeni bloğu silmek isterken eski bloğumu silmişim!

Sildiğim bloğun 17 Haziran 2005 tarihine kadar olan postalarını bilgisayarıma yedeklemişdim, ama daha sonrakiler bu gece puff oldu.

Merak ediyorum aranızda arşivleme işine meraklı olanınız var mı acaba? Belki bende olmayan postaları bu sayede kurtarabilirim diye düşünüyorum; ancak ya yorum sayfaları?! Onların yeri bir başkaydı, giden gitti biz biz'e kaldık şimdi...

Yazılarımı kaybettiğime bir üzülüyorum, sizlerden gelen yorumları kaybettiğime bir üzülüyorum; hepinizi de çok seviyorum dostlarım. Bunu eski bloğu siler silmez hissettiğim o karın sancısından anlayabiliyorum.

Sanki sizler de o butona tıklayarak tüm geçmişimle beraber silindiniz gibi geldi bana ve çok üzüldüm; neredeyse ağlayacaktım sinirimden, böyle bir aptallığı nasıl yapabilirim diye!

Benim için kağıt parçaları değilsiniz sizler; yaşayıp nefes alan, duygulanan, düşünen, üzülen, sevinen bir kalbi olan insanlarsınız gözümde.

Bu güne kadarki blog serüvenimde dünyanızda bana da yer verdiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Şu yaşamdan öylesine sıkılmış ve bunalmışdım ki burada kendimi buldum.

Bir kaçış noktası haline gelmişdi bloğum ve sizler benim dostlarım oldunuz; neşeli anlarıyla, öfkeli tartışmalarıyla her türlü kalbime kök saldınız şu iki ayda.

Bilerek ya da bilmeyerek kendisini incittiğim blog dostlarımdan özür dilemek istiyorum. Hepiniz de hakkınızı helal edin; bir gün ölüp buralardan göçdüğümde özleseniz de bulamazsınız beni, demi yani!?

Ama baştan söylim bakın; ben yine bildiğimi okurum ona göre, demedi demeyin ;-)

Bir varmış Bir yokmuş, Kâzım Mızrak

8 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Cok uzucu gercekten. gecmish olsun. Bizler buradayiz. Sen kafana gore takil yeterki:)Ben deniz...

12 Temmuz 2005 07:20  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba Deniz Hoşgeldin,

Bloğu ilk sildiğimde, tamam dedim herşey bitti; ben napcam şimdi?!

Arşivin silinmesi yetmedi, tüm blog gümmm diye pimini çekiverdi bir kaç saniyede; olacak işte, dikkatsizlik bahane!

Olduğu gibi bırakmadım bloğu, yeniden inşa etmek için mücadele verdim ve çok şükür ki hâlâ buradayım.

Geçmiş yaşandı, bitti; şimdi geleceği burada ben yazacağım!!!

Dönüş Yokmuş,
Kâzım Mızrak

12 Temmuz 2005 09:19  
Blogger eMRe dedi ki...

bu adresten bir bak istersen. Günceler klasorunde kendi feed adresini bulup tıkla ben görebiliyorum öncekileri.

12 Temmuz 2005 13:17  
Blogger mer dedi ki...

ne üzücü... hakkaten dediğin gibi yorumlar bazen çok daha etkiliydi,hoştu. ama olsun bizler buradayız. hadi bakalım gönder postları.. yazalım yorumları :)

12 Temmuz 2005 18:32  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba EmreX,

Verdiğin linki inceledim, benim için yararlı oldu; teşekkür ederim.

http://destek.blogspot.com adresindeki kaynakdan ben de istifade ediyorum; ancak yine de karşında çetin bir rakip duruyor olduğunu bilmeni isterim :)

Blog konusuna merak duyan misafirlerim, yukardaki adresi ziyaret edebilirler.

Sevgilerimle,
Kâzım Mızrak

13 Temmuz 2005 00:21  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

Merhaba Mercan Hoşgeldin,

Sana inanmıyorum,
ama İnşallah dediğin gibi olur;
her ne dediysen yani :-)


Sözü Özünden,
Kâzım Mızrak

13 Temmuz 2005 02:44  
Blogger eMRe dedi ki...

Çok bildigimi falan iddia etmiyorum kendi capımda bildiklerimi paylaşmak ve bilginin paylaşıldıgı bir ortam yaratarak kullanıcıya yardımcı olmak dilegim. Her şey vatan için :)

13 Temmuz 2005 12:29  
Blogger Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"...bilginin paylaşıldıgı bir ortam!"

Bu düşünceyi ben de savunuyorum; yeri geldikçe davranış ve eylemlerimizle bunu çevremize anlatmalıyız ki belki birilerine ilhâm oluruz, bilgi paylaştıkça artar demi...

Herşey İnsanlık İçin :)

Sevgilerimle,
Kâzım Mızrak

14 Temmuz 2005 00:00  

Yorum Gönder